Önündeki oyuncu engin , aydın , hamit ya da amrabat olsun hiç farketmeden hepsine uyum sağlayan ve rahatlıkla ileri geri gidip gelebilen bir oyuncu. Sağ kanatta oynayan bir oyuncunun tam isteyeceği türden bir sağ bek.
dünyada kaçıncı sıradadır bilmem ama gelmesi bir yönden kötü oldu biz galatasaraylılar için. ulan biz yıllarca sabri ile oynadık ve dedik ki hep: ''ya ortaları kötü ama savunma yapıyor koşuyor, sürekli bindiriyor filan...'' meğerse sabri bir bok yapmıyormuş ya lan. bizi bu acı gerçekle yüzleştirmeyecektin arap. eboue, galatasaray beki için o kadar iyi ki sayesinde hakan balta' nın ne kadar yetersiz olduğunu da anladık.
hadi maicon'la lahm tamam da zabaleta'yla karşılaştırılırsa o futbola ben de sokarım.
daha ezik bir adam bulamadınız mı lan karşılaştıracak?
türkiye'ye de eboue kalitesinde bek az gelmiştir -rc3 değil, o ayrı- , hali hazırda gökhan gönül haricinde kimseyle karşılaştırılmaması gerekir. ki o bile bi yere kadardır.
arsenal'de 6 sene top oynamış adam, daha napsın anlamadım ki amına koyyim?
hee bana sağ bek de ben sana cafu derim, bence sağ bekin hası odur. daha iyisi gelmedi, olmadı.
hayatinda maicon, philipp lahm, rafael, zabaleta (daha onlarca isim yazabilirim) izlememis kisilerin dünya'nin (yanlis okumadiniz dünya'nin) en iyi 3. sag beki ilan ettikleri oyuncu. sizin izlediginiz futbola sokayim, ergenler...
cahil bir halk ve futbol izleyicisi olduğumuzu biliyorum da bu kadar da olmaz yahu. galatasaray sözlükte bile biri bu adama yaşlı der, biri twitter hesabını paylaşır sözde...
kendisi 1983 doğumlu olup 29 yaşındadır, ayrıca bir röportajında aynen şunu demiştir: ''dürüst olmam gerekirse twitterın tam olarak ne olduğunu bile bilmiyorum''
Kendine faul yapıldığı zaman kalkması en az 30 saniye süren futbolcu. Sürekli olarak kendine faul yaptırmayı da başarıyor. Her maç kendine en az 4-5 faul yapılıyor ve eğer galatasaray öndeyse bu da vakit geçirmek için 3-4 dakika demek.
Stoper mevkisi kontrolsüz çıkış yapma lüksünün kaleden sonra en az olduğu bölgedir. tüm takımın rakip yarı alana yığıldığı anda bile sürekli olarak sağını solunu kontrol edip , tetikte olmalısın. Haliyle yıllardır yardıra yardıra hücuma katılan eboue yi stopere koymak büyük risktir. O zaman sergio ramos nasıl gayet güzel stoper oynuyor diyenleri duyuyorum. Eboue ramos olmadığı gibi , galatasaray da real madrid değil haliyle. O taktik belki ligde tutar ama avrupa da duman olursun.
stoper transferi gerçekleştirmesi gerektiği halde yaprak kımıldamayan galatasaray' da, stoper için alternatif çözümdür. sürati, gücü, kademe bilgisi bu iş için uygundur. serkan' ı da kadroya geri alıp hazırladın mı, ujfa dönene kadar idare etmeye çalışırsın. ' yok olmaz ' dersen o stoper gelecek, başka çaresi yok.
beşiktaş derbisinde, top ayağına her geldiğinde ıslıklanacak futbolcudur. profesyonelliği ne kadar sürdürebilecek hep beraber göreceğiz. umuyorum ki uzun sürer. zira beşiktaş sürekli sol kanattan gelecek gibi görünüyor. dikkatli olunmalı. ısrarcı da olunmamalıdır. bildiğimiz sabri, oyundan düşmüş bir eboue'den iyidir.