Kendisi taş gibi bir sağ bektir. Galatasaray'da en güvenilen isimlerden biridir bir Semih Kaya bir de Eboue defansın güvencesidir. Şampiyonlar ligi için yeterli kaliteye sahip diyebileceğimiz futbolculardan biridir hiç şüphesiz.
aşırı rahatlığıyla beni sinir krizlerine sokan futbolcu. lan arkadaş biraz ciddiyetini takın, kendine çeki düzen ver amk. her maç salak salak hareketler, zamana karşı oynarken rahatça yavaş yavaş hareket etmeler, her maç en az 5 defa kendini yere atıp kıvranmalar. galatasaraylıyım hem de çok fanatik bir galatasaraylıyım ve gerçekten nefret ediyorum bu adamdan. siktirsin gitsin yerine bir türk koyalım yabancı sınırını da tüketmesin boşa. yolda görsem tekme tokat girişicem o kadar doluyum kendisine.
Galatasaray' ın en sevdiğim, beğendiğim ve güvendiğim oyuncularından biri. Top ona geldiğinde içimde bir rahatlık oluşuyor. Son 2 maçta da çok iyi oynadı.
emek hırsızı olmaya çalışırken takımını katleden leblebi karakterli futbolcudur. insan utanır biraz. atatürk'ün bir sporcuda aradığı özelliklerin ne kadar gerekli olduğunu bir kez daha görmemizi sağlamıştır zat-ı şahaneleri.
provakatif yavşağın tekidir eboue. çarşı bu adama sövünce ırkçı demişlerdir ancak kimse adamın provakasyon kokan hareketlerine bakmamıştı ancak gün bugündür ki kendi oynadığı takımın taraftarlarıda bu adama sövüyor demekki bu işte bir bokluk var diye durup düşünülmesi gerekir. umarım fatih terimde bunu yapar ha yapmazsa banane.
ayrıca burak yılmaz ve felipe melo ile aynı takımda oynamaktadır kendileri hatırlamakta fayda vardır.
bugün mac sonrasinda lig tv'de ugur meleke ve tümer metin kendisine fena giydirmistir. özellikle tümer metin'in sözleri takdire sayandi.
"kelimelerimi secerek kullanmaya calisiyorum, kimse alinmasin darilmasin ama eboue sahada futbolun her türlü hilesine hurdasina basvuran oyuncu. bugün faturayi cok aci ödedi. eboue sahada sadece topla degil, ayni zamanda rakipleriyle de cok oynuyor, ama isyan'in biri bin para! eger galatasaray 1-0 önde olsaydi eboue'yi mac boyu ayakta göremezdik!"
edit: allah'in sopasi yok demek istiyorum ayrica. eboue bu tür hareketleri yillardir yapiyor ve hakemler bir türlü yiyordu. rakip takim taraftarlari'nin hakli isyanlari galatasaray'li taraftarlar tarafindan "kiskanclar, hahaha!" diyerek gecistiriliyordu. bugün 2 senedir yaptigi pislik ters tepince, kendi taraftarlari tarafindan yerin dibine sokulmaktadir. önce melo, sonra eboue. seneye de burak yilmaz'a söveceksiniz, merak etmeyin!
tanıdık geldi mi amına koyim! gelir tabi, işte bu galatasaraydır. karakter, fil dişi sahillerindeki muhtaç insanlara yardım etmek değildir sadece. iş ahlakıdır.
avrupayı bilmem ben aga! avrupada yedirdiğin gol, kaçan 3 puan ertesi gün unutulabilir. ben unutmuyorum amına koyim, bizim zorumuza gidiyor. 3 kuruşluk maaşla forma alan adamlar, kuzey batıdan esen ufak bir esintiyle kendini yere bırakan topçuları izleyince zoruna gidiyor!
bana elmander de aga. selçuk de. yaptığı işi ciddiye almayan adamı biz siktir edemiyorlarsa, yazıklar olsun bize de.
bu yavşak bir fırsattır. artık gönül rahatlığıyla paris sen jarmene siktirsin gitsin.