übermensch dedikleri. pazartesi günleri artık farklı bir formatta da programı var. hayatımda alakam olmadığı moda konusunu bile sayesinde izliyorum bu akşam ama yine aynı sorun oluyor. ece üner konuşurken konudan kopuyor ve tekrar dönemiyorum, o konuşsun ben dinleyeyim saatlerce diyorum. yok böyle birşey kısaca.
güzel bir bayan.(ısrarla bayan) başarısız da sayılmaz yaptığı işte. Eminim bulunduğu yere gelebilmek için çok çalışmıştır. Ama bu güzellik bu alım çalım fizik onda olmasa şimdiki konumunda olabilir miydi acaba?
kendisini izlerken programında neler konuşuluyor, neler tartışılıyor bir türlü takip edemiyorum, akşamları habertürk'den başka bir kanal izlemeyez oldum.
kendisini değil de anlattıklarını izleyenler, konusunda başarılı olduğunu söylüyorlar ki yerden göğe haklıdırlar...
yükselen burcunun ikizler olduğunu düşündüğüm başarılı spiker.
Konuklarını dinlerken, karşısındakin her fikrini onaylıyormuş gibi kafasını seri bir şekilde sallamasını feci şekilde kendime benzetirim. Bence Koyu renk göz makyajını fazla abartmamalı. Eflatun rengi onun için icat edilmiş sanki. Ayrıca;gece mavisi ve siyahta ona çok yakışıyor. Kıyafetlerinde sık sık bu renkleri kullanmalı. Gülmekte, kızmakta ona çok yakışıyor. Kesinlikle estetiğe bulaşmamalı. Çünkü yüzünün her noktası kendi karakterini yansıtıyor.
Edit: kafa sallama hareketi bana benziyor dedim ama yanlış anlaşılmasın ben erkeğim.
selam canım. biliyorum evlisin böyle sulu konuşmamalıyım ama napiyim o kadar sevince canım deyiveriyor insan. klasik klavye abazası olduğumu sanma, götüm kalkıktır benim beğenmem öyle herkesi. lakin sen başkasın ya hu! okuyor musun bunları? allahın varsa bi tıklat bea!
yorgunluk durumlarında bile televizyonu kapatmama nedenidir. çakır gözlerini izlemek zevk veriyor. biraz daha gazetecilik yönünü geliştirse iyi olur, çünkü tutulmasının tek sebebi sanki görüntüsü. entellektüel birikimde zengin olduğu söylenemez.
sadece güzellik mi ? - elbette hayır - çokda zeki, alımlı çekici bir bayan.
polis e taş atan bdp li bengi yıldız a acayip ayar vermesi beni benden almıştır. '' işte kadın gibi kadın '' dedim kendi kendime. peki nasıl mı ayar verdi ?
şöyle ;
önce uzunca dinledi bengi yıldızı. bengi ağlaya ağlaya bi hal oldu. polis kendilerine saldırmıştı, su sıkmışda... v.s
programın bitmesine saniyeler kala ; '' polisin yaptığı müdahale sizin halkı emniyet güçleri ile karşı karşıya getirmeniz den dolayı olabilir. zaten geçenlerde yaptığınız açıklamada , halkı askere gitmemesi için uyarmıştınız. sizin son günlerde yaptığınız bu hareketler polisi önlem almaya teşvik etmiş olmasın.. '' gibilerinden acayip laf soktu. ardından bengi yıldız hernekadar '' kem küm '' ettiysede ece üner in lafı altında adeta ezildi kaldı.
milli takım gol atmış gibi ayağa kalkıp alkışlayasım geldi.