Karşı olmadığım, yaptırmak istediğim hede. Lakin insanın ruhunu yansıtmalı yapılan, özgün ve temiz bir çalışma olmalı diye dusunuyorum.. öyle dövmeler görüyorum ki insan bunu yaptırmak için neden bedenini kirletir ya da bunu yapan kasap olsaydı keşke diyorum.. bir tane yaptirabilsem devamı gelecek.
aqmun salağı sen 70 yaşına gelince dövmeli bir çok insan olacak ve şu an ki kadar garip olmayacak bu durum. o yüzden yorum yaparken biraz beynini zorla da yap tabi varsa.
hakkında merak edilen şeysiler olan şeys.
mesela hani dövme yapılıyor ya. likit siyah bir sıvı o.
o sıvı bi noktaya desenli enjekte edildikten 1 sn sonra bi insan eliyle bastırıp dagitsa dövmenin şekli de öyle dağılır mi?
evet ben bunu bayaa merak ediyorum.