dövmedeki en saçma olay görünmeyecek bir yere yaptırmaktır. görünmeyecekse dövme yaptırmanın da mantığı yoktur. yapılacak dövme görünmeli ben burdayım demeli, tabi böyle olacak diye resim defteri gibi de dolaşmamak lazım. kararında olacak.
güzel şey. şöyle ağzından alev fışkırtan ejderha dövmesi yaptırtmak istiyorum koluma ama o da çok piyasa be arkadaş. only god can judge me'mi yazdırsam ne yapsam.
Uzun uzun düşünüldüğünde yaptırılamaz genelde. Birden aa bu deyip yaptırmak gerek.
imza: dövme yaptırmak hiç aklında yokken bir dövme yaptırıp, ikincisi için aylardır düşünen insan.
Babama dövme yaptırmak istediğimi söylediğim de çok kızacağını sanmıştım ama dönüp gusül abdesti alıp git dedi.
Ecelden mi bahsediyorsun diye sorduğumda ise bana ne oğlum öbür tarafta kamu davasıyla uğraşacak olan sensin demişti.
Velhasıl gusül mevzuunu şu şekilde açabiliriz, biliyorsunuz dövme yaptırırsan abdest tutmaz gibi bir düşünce vardır. Bunun önüne geçmek için böyle bir çözüm öne sürülmüş, ayrıca, deri altına yapılmasından ötürü terlemeye engel olmayacağı için de dini bakımdan bir engeli yoktur.
Henüz dövme yaptırmadım ama aklımda bir kaç şey var bakalım kısmet.
bazen uğruna meslekten vazgeçilmişdir. iki yıl sonra mezun olacağım bölümü özel kurumlar hariç yaptırmayacak olan ama hala vazgeçmediğim, tüm kolumu kaplatmak için birikim yaptığım kalıcı aksesuar.
bir kere yapıldığında asla tek kalmaz, diğerleri gelir.
sadece görülen altı dövme var vücudumda, dönülmez bir yol olmuştur artık.
asla sevgilinin adını yazdirma karinin /kocaninda yazdirma bosanabilirsin yenisini bulursun.
Ozentilikten yaptirma sıkılîrsîn senin icin anlami olsun.
Bu dovmeci daha ucuz diyip gitme oraya bak gitme.isciligine guvenmiyorsan yaptirma.duzelttirmek sonradan daha masrafli.
Dovme gunah mi muhabbetindeysen yaptırma gunah değil direk lanettir.
Su gecirmez diye birsey yok sadece ilk 3 katina isleniyor
Yaptirdiktan bir sure sonra boya aticak dovme korkma silinmez.
Ve sunu bil bir kez yaptirirsan devami gelir.
Çok severek yaptırdım, ilk kez yaptırıyorum, ufak birşey olsun demek yerine, irice, iki omuz arasında gözleri yukarı bakan bir ölü gelinim var.
sor bana pişman mıyım?
asla...
ed: Ilk kez yaptıracaklar; çok açımıyor, hatta bir süre sonra hoşunuza bile gidiyor. alkol almamaya özen gösterin, kanınız sulanma yapıyor.bu dövme yapan kişiye büyük ölçüde zorluk.
bilin istedim. ..
'bunu yapınca abdest geçmiyomuş dimi'
'çok acıyo mu yaa'
'ay ben de geçen yaz yaptırmıştım cabuk silindi, gercek mi bu'
'yaa bi tanıdığımızın komsunun kuzeni yaptırmış kanser olmuş biliyo musuun'
bla bla bla
bu tarz şeylere hazırlıklı olun.
bide bi yaptırınca bi daha yaptırasınız geliyor doğrudur ama böyle deli gibi kendinizi dövmecilere atmıyorsunuz.
kontrollu bi insansanız sıkıntı yok.
bide her zaman alışamayabiliyorsunuz.
minicik ufacık dövmemle 1 bucuk yıldır birlikteyiz sürekli gördüğüm bi noktada ama her seferinde sanki ilk defa görüyormuşum gibi bakıyorum. bi milyon yıl sonra alışcam umarım.