uluslararası antalya üniversitesinin global fair kültür şenliklerinin kapanış konserini yapmış grup.
Sahne performansları gerçekten çok başarılı, gerçekten zevk dolu konserdi. Tek sıkıntı havanın biraz yağmurlu olmasıydı, o da zaten kısa sürede durdu.
ileride yine dinlemek, performanslarını tekrar görmek isterim açıkçası.
ilk albümlerinden şu güne kadar , severek dinlediğim kalitesini bence sürekli arttıran türkiyenin en iyi rock grubu.
(bkz: biberine gazına)
tek sıkıntı artık konserlerine gidemiyor olmam 16-20 yaş arası bebeler akın ediyor.
ilk albümlerinden şu güne kadar , severek dinlediğim kalitesini bence sürekli arttıran türkiyenin en iyi rock grubu.
(bkz: biberine gazına)
tek sıkıntı artık konserlerine gidemiyor olmam 16-20 yaş arası bebeler akın ediyor.
e sürekli damar şarkı yaparsan konserin ergen kaynar. ha bu ne damar şarkıları kötü demek ne de duman bozdu demektir. ben ilk okuldayken mutlu zamanlarındalardı adamlar, allahtan o zamanlarını biliyorum da "duman bok gibi yeaaa" demiyorum.
bu aralar fanı olduğum gruptur. bugüne kadar arada dinlerdim ama, bu aralar o kadar çok sevmekteyim ki, bu grubun elemanlarından biri canlı bomba ol dese olurum, o kadar çok sevmekteyim.