Kendisini tanimadigim bay/bayan. Ancak nickini her gordugumde intihara tesebbus ediyorum. Mesela az once nefesimi tuttum 18 saniye kadar, olemedim ya lan.
Bu sözlükte karşısındaki insanı eleştirebilme hakkına sahip en son kişidir.
Neden biliyormusun? Herkes senin ve o olmayan aklın ile dalga geçiyor, kimse seni burda istemiyor, o saçma yazılarına katlanamıyor, herkesin donuz listesinde en üst sıradasın. Ama sen hâlâ aynı saçmalıkları her geçen gün üstüne katar devam ettiriyorsun, çünkü zekan olgun davranmaya ve gelişim göstermeye alışık değil...
Ayrıca yazık lan kimin çocuğu lafını kız demem silik yemeyi göze alır sana yediririm... Belki o zaman bazı şeyleri daha dikkatli anlar, kime sataşacağını ona göre seçersin..!
her gün olduğu gibi yine adını içeren başlıkların olduğu yazar. kullanıcı adı sinirli annem fanı olduğunu düşündürtmektedir aynı zamanda. belki de bu yüzden istem dışı bir antipati oluşturabilir bazı insanlarda.
Aktif olduğu saatlerde sinan akçıl ile ilgili kötü entry girmemeniz gereken yazar.
Eksilere boğar, hatta orta yollu bile entry girmemelisiniz sinan akçıl hakkında.
Sinan akçıl'ı övün , yüceltin bu yazar arkanızdan hayır duası etsin.