yaptıgı esprılere sadece kendı guluyor sanırım.
Ayrıca bunun bı kankısı vardı tek ıslerı sozlukte kım kımle napıyor onun derdındeler, anlamıyorum zaten normal yasantınızda yeterınce dedıkodu yapıyorsunuzdur bu sanal kısılere bu kadar anlam yuklemek nedır, hıc arkadasınız olmasa bıle annenızle kuzenınızle konusursunuz en kotu.
uzun bir ömrün, zengin bir kocan, hayırlı evlatların olsun duduş.
niçe senelere inşallah.
kutlamaz bu pezemenkler, boşuna bekleme.
herkes biz değil.
herkes bilmez, herkes anlayamaz kıymetini.
yarın bir gün kolları, bacakları kırılıp kapına geldiklerinde "he tamam süper oldu" diye koli bandıyla yapıştır yapıştır gönder kırık, çıkık yerlerini.
anlasınlar yedikleri haltı.
kimlen uğraştıklarını bilmiyorlar tabi daha. hey yavrum hey.
Gozleri aska gulen taze sogut dalı kadar narin kirilgan sevgi dolu tom tom tomurcuktur kendisi. inşallah abisini ben kardesini sen alirsin da elti oluruz.
Standart iste içkisi kumari kari kiz aliskanligi olmayan doktor yada mühendis beyler tercih sebebidir. Tabi nazik kibar ve romantik olsursa halisaha cantasini bile ben hazirlarim.
Sözlüğe pek sık gelmesemde 3-4 yıldır buradayım.
Kendimi böylece tanıttıktan sonra sen hala burada mısın kızım? En son 13 yaşındaydın sinan akçıl lı başlıklar açardın ne oldu şimdi kaç yaşındasın?
Pınar la büyüyen gördük akp ile büyüyen gördük de zall ile büyümek neyin kafasıdır?