Siz şimdi duduşa
Geri zekalı, çirkin, yetersiz, ahlaksız, bedevi, çam yarması, ergen irisi falan dediğimi mi söylemeye çalışıyorsunuz. Çok ayıp. Haşa. Haşa.
Edit::Cevap verecek ama başlığın soldan düşmesini izliyor. Birisi uplarsa cevabı geciktirecek ki tam manasıyla Up olsun.
lahmacunun arasına adana koyup
hepsini birden 2 lavaşa sarıp da hüpletiyor diye
şu ince narin nazenin çıtır bayana
demediğinizi bırakmamıştınız sinsiler.
Birincisi, yaş itibariyle ondan büyüğüm muhtemelen. Bundan dolayı dediklerinde bir kasıt aramak yerine, sadece eğlenmek için bir şeyler yazarak benimle uğraştığını düşünüyorum. Yoksa bir insan benimle neden durduk yere uğraşır ki?
ikincisi, gerçekten fazlaca işim gücüm var. ilgi çekmek için dahi vaktim yok. Giriyorum, bir şeyler yazıp çıkıyorum. Genelde gece giriyorum farkettiyseniz. Çünkü gündüz işlerim yogun oluyor. Vakit ayıramıyorum buraya.
Kendisine lafım şudur ki, başka yazarlarla uğraşsın. Bana lütfen bulaşmasın. Benden daha popüler olduğu doğrudur. Kendisinden daha az popüler olan birinin sırtından prim kasmak çok mantıksız.
bir peri şey pardon yazar.
yazar olduğum ilk gün bana feyk adikarı ve yalaka demişti kendi nick altını görünce anladım zorunun ne olduğunu.
takipteyiz efenim bakalım ne olacak.
tanımam etmem, lakin objektif bir şekilde entrylerini inceleyince vardığım kanı şu;
ince esprileriyle yüzleri güldüren, kankacılık denen müesseseden adeta iğrenen, zekasıyla dosta güven düşmana korku salan, sempatik, güvenilir, samimi, tatlı mı tatlı, sözlükte büyük küçük herkesin sevgisini kazanmış, sivri diliyle düşmanı yerle yeksan eylemiş bir adet sözlük efsanesi.
bunlar elbette duduş'un* kusursuz kişiliğini tanımlamak için yeterli sözcükler değil, dilimizde bu mükemmelliği tanımlamaya yetecek kadar sözcük var mıdır o da meçhul lakin naçizane bir şeyler karalamak istedim.
selam ve dua ile.
çekemeyenler için antenleri şimdiden hazırladım.
edit: ne kıskanıyosunuz olm? yalan borcumuz mu var??? adam kayırma yok, neyse o.
nik altısına tamı tamına 57 tane emek kokan, sevgi kokan, dostluk kokan entari bıraktığım komikçi yazar.
3 tane de birbirinden güzel şarkı bırakmışım.
"sözlüğün enleri" başlıklarına bir ajanmışçasına, bir çakalmışçasına sızıp bıraktığım onlarca backlink'e hiç değinmeyeceğim bile.
neyse konumuz bu değil, gözüme bir çarpıklık, bir ihanet, bir aymazlık ilişti az önce, değinmeden geçemeyeceğim.
nik altısına en çok entri giren yazarlar sıralamasında en yakın rakibime 18 fark atarak liderliği ele aldığım, ipi göğüslediğim bu yazar 11 tane elalemin yazarını takip ederken beni takip etmiyor.
beni sevmiyor, benimle ilgilenmiyor, beni iplemiyor. yazdıklarıma bakma gereği bile duymuyor.
acı.
çok acı.
neyse;
dün 1578 entry vardı sayın yazar. 1 tane şerefsiz yazdığı entryi silip gitmiş.