dudu peri

entry1210 galeri90
    936.
  1. Duduş. Cinim, kuzum, balam, bebeyyim.
    Şaka lan saka. Seviyon ben bu kızı. Valla yandaşı degilim amirim.
    Bir yazar. iyi yazmalar.
    2 ...
  2. 937.
  3. bu hewal hatun galiba benim feykim duduş.

    aynı ben kerata.
    4 ...
  4. 938.
  5. Yukarıda birisi ironi demiş.

    Allah allah. Ne demek ya bu.

    Siz şimdi duduşa
    Geri zekalı, çirkin, yetersiz, ahlaksız, bedevi, çam yarması, ergen irisi falan dediğimi mi söylemeye çalışıyorsunuz. Çok ayıp. Haşa. Haşa.

    Edit::Cevap verecek ama başlığın soldan düşmesini izliyor. Birisi uplarsa cevabı geciktirecek ki tam manasıyla Up olsun.
    1 ...
  6. 939.
  7. Noluyor burda Şevket Noluyor ?
    Az uslu durun.
    3 ...
  8. 940.
  9. nevra serezli'dir gerçek adı.

    eşi ölmüş gariban dul 72 küsür yaşına gelmiş ayıp yüklenmeyin.
    2 ...
  10. 941.
  11. Taci'yi insan yapmış mıdır acaba şuan? Çok üzülüyordum her zaman yanındayım taci, dayan.
    1 ...
  12. 942.
  13. Bazılarının karmaşık ruh dünyasını bile harekete gecirebildiyse doğru bişey yapmış olduğunu düşündüğüm yazar.
    2 ...
  14. 943.
  15. lahmacunun arasına adana koyup
    hepsini birden 2 lavaşa sarıp da hüpletiyor diye
    şu ince narin nazenin çıtır bayana
    demediğinizi bırakmamıştınız sinsiler.

    yarasın kız sarımsak ezme ve şalgamla iyi gider.
    2 ...
  16. 943.
  17. duduş hangisi dostun, hangisi azılı düşmanın bilmediğim için ironilerin hepsini övgü sanıp açık oyluyorum helal et.

    yahu genşler böylesine naif, böylesine sevgi dolu, böylesine zeki, böylesine ılımlı bir insan neden sevilmez ha?

    her şeyi anladım da bir şuna akıl erdiremedim gahpe dünyada.

    gerçekten akıl alır gibi değil.

    neyse;

    bir yazar, kadim dostum, efsanevik insan.

    sevin onu.
    4 ...
  18. 944.
  19. nickaltı değil "hakanlar çarpışıyor" filmi gibi olmuş. hanım koş koş çekirdek getir. mevzu var...
    0 ...
  20. 945.
  21. Gelip gidip bana çatan sevgili yazar kardeşim.

    Birincisi, yaş itibariyle ondan büyüğüm muhtemelen. Bundan dolayı dediklerinde bir kasıt aramak yerine, sadece eğlenmek için bir şeyler yazarak benimle uğraştığını düşünüyorum. Yoksa bir insan benimle neden durduk yere uğraşır ki?

    ikincisi, gerçekten fazlaca işim gücüm var. ilgi çekmek için dahi vaktim yok. Giriyorum, bir şeyler yazıp çıkıyorum. Genelde gece giriyorum farkettiyseniz. Çünkü gündüz işlerim yogun oluyor. Vakit ayıramıyorum buraya.

    Kendisine lafım şudur ki, başka yazarlarla uğraşsın. Bana lütfen bulaşmasın. Benden daha popüler olduğu doğrudur. Kendisinden daha az popüler olan birinin sırtından prim kasmak çok mantıksız.
    4 ...
  22. 946.
  23. bir peri şey pardon yazar.
    yazar olduğum ilk gün bana feyk adikarı ve yalaka demişti kendi nick altını görünce anladım zorunun ne olduğunu.
    takipteyiz efenim bakalım ne olacak.
    0 ...
  24. 947.
  25. öldü diye girmiştim, ölmemiş mi?

    bir yazar.
    3 ...
  26. 949.
  27. Mesaj kutuma gelsene bişiy göstericem yazarı.
    2 ...
  28. 949.
  29. taliplerinin nik altısında kuyruk oluşturduğu efsanevik ve bir o kadar da sempatik yazar.

    duduş aştın yimin ediyorum.

    gururumuzsun!
    3 ...
  30. 950.
  31. "işsiz" diye esip gürledikten sonra üşenmeden tek tek entry sayman hoş olmamış dostum. *

    şahsım adına cevap verecek olursam toplamda girmiş olduğum entry sayısı 3915.

    bunun 200-250 tanesi eş - dost nik altında (sözlükte pek fazla kimsenin olmadığı geç saatlerde) geyik muhabbeti.

    tek cümlelik ya da sikim sokum anket başlıklarına belki 10 entry bile girmemişimdir bugüne kadar.

    ve yazdığım entry'lerin %80'i hemen hemen 1 sayfayı dolduracak şişkinliktedir.

    kendi adıma başlık açtırıp, başkası adına başlıklar açarak sol frame'i sikmişliğim de hiç olmamıştır.

    mümkün mertebe milleti rahatsız etmeden, makul saatlerde geyiğimizi yapıp eğleniyoruz işte.

    burası sanal, burası gerçek değil tantanası mı yapalım şimdi?

    edit: aparat varsa tamam, haklısın kardeş. *

    bıkmadınız şu yağız erkek ayaklarından amına koyim.
    4 ...
  32. 951.
  33. tiksiniyor efendim durduramıyoruz.
    4 ...
  34. 952.
  35. Bir yazar. Bana ulanlı flan konuştu geçen gün. Hayır karakterini ortaya kendisi döküyo zaten cevap verme gereği duymadım o yüzden...
    2 ...
  36. 953.
  37. yemişim nickaltı kasmayı sevdiğim saydığım yazar. 7 oldu bunla top10'a giremedik tüh.
    2 ...
  38. 954.
  39. E bende yazıyorum niye ben istatistiklerde yokum.
    2 ...
  40. 955.
  41. 956.
  42. bugün amed sporun amigoluğunu yaparken gördüm sanki gendini tv den.
    0 ...
  43. 957.
  44. tanımam etmem, lakin objektif bir şekilde entrylerini inceleyince vardığım kanı şu;

    ince esprileriyle yüzleri güldüren, kankacılık denen müesseseden adeta iğrenen, zekasıyla dosta güven düşmana korku salan, sempatik, güvenilir, samimi, tatlı mı tatlı, sözlükte büyük küçük herkesin sevgisini kazanmış, sivri diliyle düşmanı yerle yeksan eylemiş bir adet sözlük efsanesi.

    bunlar elbette duduş'un* kusursuz kişiliğini tanımlamak için yeterli sözcükler değil, dilimizde bu mükemmelliği tanımlamaya yetecek kadar sözcük var mıdır o da meçhul lakin naçizane bir şeyler karalamak istedim.

    selam ve dua ile.

    çekemeyenler için antenleri şimdiden hazırladım.

    edit: ne kıskanıyosunuz olm? yalan borcumuz mu var??? adam kayırma yok, neyse o.

    böyle bir deliqanlıyız biz.
    2 ...
  45. 957.
  46. nik altısına tamı tamına 57 tane emek kokan, sevgi kokan, dostluk kokan entari bıraktığım komikçi yazar.

    3 tane de birbirinden güzel şarkı bırakmışım.

    "sözlüğün enleri" başlıklarına bir ajanmışçasına, bir çakalmışçasına sızıp bıraktığım onlarca backlink'e hiç değinmeyeceğim bile.

    neyse konumuz bu değil, gözüme bir çarpıklık, bir ihanet, bir aymazlık ilişti az önce, değinmeden geçemeyeceğim.

    nik altısına en çok entri giren yazarlar sıralamasında en yakın rakibime 18 fark atarak liderliği ele aldığım, ipi göğüslediğim bu yazar 11 tane elalemin yazarını takip ederken beni takip etmiyor.

    beni sevmiyor, benimle ilgilenmiyor, beni iplemiyor. yazdıklarıma bakma gereği bile duymuyor.

    acı.

    çok acı.

    neyse;

    dün 1578 entry vardı sayın yazar. 1 tane şerefsiz yazdığı entryi silip gitmiş.

    herkes kinami değil tabii.

    kıymet bilene.
    1 ...
  47. 958.
  48. (bkz: kinamiyo takao/#31341132)

    aqlatmıştır.

    he amk işimiz gücümüz yok birbirimizi yağlıyoruz.

    yalan söylediğiniz ordan belli.

    siz sözlükten bihaber milliyet.com'dan gündem takip ederken biz uluda gündem belirliyorduk aha bununlan.

    ayıqs.
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük