Tez zamanda çaylak olması dileklerinde bulunacağım yazarcuktur. Arkadaş grubunda biri espri yapar ya biri de o esprinin üstüne gidip daha komik olayım derken rezil olur ya güldürmez hani. Tüyü de diker işte. Tüyü diken yazardır.
yazılarını okuyarak akademik kariyerimde ayrı bir sayfa açtığım , enternasyonel yazı biçimi ve akıcı üslubu , dogmatik ikilemlere farklı bakış açısı ve kompedan derecesinde politika hakimiyeti beni kendisine bağlı kılıyor.
şaka lan çok ders çalışınca antidepresan kafası yaratmak için bi iki esprisine bakıp çıkıyorum. asdfgh. ulan yazarlık bu be!!
seviyorum seni.
Eminim kendisi whatsapp kız gruplarının olmazsa olmazı, hatta grup yöneticisi falandır.
Dedikodu onda, eğlence onda, hazırcevaplık vs.
Severim komikli yazar.
Başkalarını eleştirerek kendinin üstün olduğunu sanmak ne acı. Eğer birilerine laf atıp kötüleseydim benden iyisi olmazdı. Ama konu iyi olmak olunca çok tahammülsüzsünüz.
insanların acılarından zevk alan acınası psikopatlarsınız. Sizin şu halinize gerçekten acıyorum.
Burada terbiyesizlik yapanlar defolmalıdır nick Altından. Bir yerden sonra insanın sinirine dokunuyor her kadını kötüleme çabaları şu Sözlük erkeklerinin. O şiddet Gösteren tiplerden farkınız yok.
Seviyorum bu yazarı.
Sözlüğe geldiği günü hatırlarım daha dün gibi..
Sinan akçıl'ı görmekten bunaltırdı bizleri, profil fotoğrafını eleştirirdik çoğu kere.
Ah, zaman ne kadar da çabuk geçiyor öyle değil mi?
Sözlüğe geldiği günden hiç çizgisinden şaşmayan dudumuzun yerine başkaları göz dikmiş durumda.
Hepimiz dudu periyiz!