"Sokaklar dizi olmuş kaldırımların üstünde artistler, ellerini kollarını sallaya sallaya yürüyorlar. BiImiyorlar ki yönetmen biziz, istediğimize rol istediğimize yol veririz."
Bu gece oldukça atarlıdır. Ayıq olun ona yapacağınız gider onun en fazla hoşuna gider.
Ye yo. iki sifir bir bir. Duydumki nataliye dis atmissin basina buyuk bela almissin ye yo.
Ben seni severim sana yimin iderim
Sen beni sevmedin ellere gittın
Zalimin kizi bu saatte nickaltima ettin
Biliyoz hepimiz sinan akcila verdin ye yo.
Doğum günü yazarı. Hepi börtdey.
800 mi oldun sen ablası?
Hediye olarak kendisine ırkçı zekasından daha işlevsel olan tost makinesi almayı planlıyorum.
edit: son zamanlarında azaymır oldu kendisi. 600 sanıyor hala. unuttu doğum gününü koca kadın. vay be.
Yaşlandığını kutlamayacak kadar zeki ve akçılist bir yazardır.
En azından öyleydi diye hatırlıyorum.
ama bu sözlük onu benliğinden koparıp asimile ettiyse bilemiyicim.
ah gençler ah, doğum günü değil diye hemen de çark etmişsiniz.
yazıklar olsun size.
bu duduş var ya bu duduş, öyle şukela, öyle kaliteli bir insandır ki onun doğumunu kutlamak ve anasıgillere şükranlarımızı iletmek 1 güne sığdırılabilecek bir şey değildir.
misal ben her aklıma geldiğinde şükür namazı kılar, akabinde de nik altısını uplattırır ve sevgi gösterilerinde bulunurum.