Beni güldüren yazar. Baya çirkin sana mı bakacağım diyor. Yahu benim ağzımdan bana bak diye bir kelime çıkmadı zaar. Neyse koştursun. Kıskanmayı ve ergenliği bırakırsa hoş bir sohbet ederiz belki saygı çerçevesi içinde. Hadi ikilesin.
Başka insanlara sovmek isteyince gelip bu ergene sovmel daha mantıklı geliyor. Kendisi o kadar burnu yukarıda ezik bir insan ki anlatamam. Sırf sıkıldığım için arada gelip nick altını taciz ediyorum öyle itici öyle kin tutmayı sağlayan biri. Ergen. Sen kimi beğenmiyorsun. Hala sinir oluyorum bak. Bana sana mı bakıcam dedi de. Yahu bana bak diyen yoktu. Pis yazar. Alexe laf etme. Bu arada kendisi transseksüel bir yazar belirtmek istedim tabiki saygı duyuyoruz kendi seçimi.
Vasat bir troll, kendisini de çevresindekileri de sevmem. Genellikle ikiyüzlü oluyorlar. Ayrıca 16 yaşında çirkin bir velet. Evet çevresindekilerin de suratına bakılamayacak kadar çirkin ve gereksiz olduğunu söyleyebiliriz. Hadi ikilesin yakışıklılığımı bozmasın. Gidip çirkin arkadaşlarıyla kutu kutu pense oynasın.