sözlükte artı verdiğim nadir yazarlardandır. geri kalan herkese basarım eksiyi. gülsem de basarım. yalansa ibneyim.
not: niyetim iyi mi sandınız? tabi ki değil dfdsfsd karmasını düşürmek için yazıyor bende veriyorum artıyı asdasdsa
yanlış anlaşılmasın çok yetenekli bir troll olduğundan değil niki ister istemez güldürüyor.
ekşide bir zamanlar ibrahim tatlıseks vardı onun etkisini yaratıyor.
sinan akçılın neresini beyendiğini anlayamadığım yazar. erkeğe bile benzemiyor, takma dişli maymuna benziyor. tabi ya bazıları maymun sever, her başlığa sinan ağğğğğğğğ diye yazıp inliyor. ayrıca çok pis "cnm nbr" hadi cnm yha" gibi kezbanlıklar seziyorum bu arkadaşta.
kendisine sn sinanı çk svyrsn glba s.s demek istiyorum, kimse anlamamış olabilir ama o anladı.