bir numarali kankam , on numara yazar , derin dusunmesi , olaylari sig degerlendirmemesi ve hakim olmadigi konularda yorum yapmamasiyla gonlumde taht kurmus yazardir .
Ne sinan akcıl sevdasıymıs arkadas amına kodumun malı justin biebere özendi her gun traş oluyor şapka takıyor justinle yatıp justinle kalkıyor sonra da onu bana değil beni ona sorun diyor ki justinin senden haberi yok aq justin stadlarda konser veriyor sen barlarda justin dunya çapında ünlü seni ise türk insanından başka bilen yok justinde gram estetik yok sen gidip karı gibi burnuna estetik yaptırıyorsun e amına kodumun oglu sen ne sanıyon şimdi kendini.
Uludağ sözlük ile tanışmam da büyük rol almış yazardır.
Arkadaşım bir gün burada yazarken chemical gel yanıma dedi. Gittim ve hesabını sildirmek için moderasyona mesaj atmış, niye dedim bana bu yazarın entyrlerini gösterdi ve ekledi bunun birkaç yazar daha var durulmaz burada dedi.
Benim anlamadığım konu ise niye silik yemez bunlar.