https://galeri.uludagsozluk.com/r/1685122/+
Dünyanın en tatlı şarkıcısı olabilir. Bunun kadar güzelini ve şirin olanı ben ömrümde görmedim ya. Dün Uefa şampiyonlar ligi açılış seremonisin'de vardı. No Lie şarkısını dinledik. Harikasın be kızım.
sesi çok güzel bir şarkıcı. bunun yanında dudakları da güzel lakin keşke o dudakları ortaya çıkarmak için garip bir şekle sokmasa sürekli. itici oluveriyor o güzel kız.
Bakın gençler aranızda hala güzellik ile çekicilik arasındaki farkı bilmeyenler var. Bu hatun fazla güzel değil, kör değiliz çok şükür amma çok ateşli yuav. Yirim ben bunu. Evet
Ya amk türkiye de şunun gibi binlerce bulabileceğinizi biliyorsunuz ve methiyeler diziyorsunuz ya ne diyeceğim bilemiyorum. Amk olmayan bir şeyi övün ya. Örneğin ;