Bu nasıl güzel bir ses, nasıl bir kuğulluk, nasıl bir güzellik a dostlar? Gel kyk borcunu ödeyeyim, beraber 10 yıl ev kredisi çekip haftasonları avm gezelim; dsg şanzumanlı golfümüzü güzel günlere sürelim. Buraları hep entry dolduracağına gel çocuklarımızın anası ol Dua.
hem sesi hem de kendisi çok güzel vücudu da efsane güzel ama hala tam olarak ünlü olamadı muhtemelen çok tutacak bir catchy parçaya ihtiyacı var. öyle bir şarkı bulduğu takdirde listeleri alt üst eder bence etmeli yani.
Arkadaşlar galiba aşık oldum. Beni sean paul ile yaptığı düet şarkı olan "no lie" klibinde kendine aşık etti. Sen Allah'ın bir lütfusun, Gözlerimin nurusun
Eşcinsel olan beni bile etkilemeyi başaran çok iyi bir aura'ya sahip olan ve çok da güzel olan hanımkızımızdan biri. Blow your mind(mwah) klibinde kendisine aşık olmak garantili. Benim içimi pırpır yapan diğer kadınlar ise Lady Gaga ve Lana del rey.
Last dance ve be the one gibi harika şarkıları olan çokta güzel şarkıcı. Takma tırnaklarına ve tarzına bakınca kimin desteklediğini rahatça anlayabilirsiniz evet, Lana del rey destek çıkmıştır kendisine çokta iyi yapmıştır. Kendisini ilk last dance şarkısıyla tanıdım ve klibinede şarkıyada kızada hayran oldum. Tam sevdiğim cool kız tipi kendisi. Hem tatlı hem cool. Sia gibi haykırışlarda kulaklardan kaçmıyor hani. Takma tırnaklarda lana del rey'den yadigar sanırım. Neyse Severek dinliyoruz ve izliyoruz daha iyi yerleri hak ediyorsun Dua lipa.