son zamanlarda entrylerime sürekli muhalefeti ve sokak köpeklerinin itlaf edilmesini destekleyip, destekleyen birine kaliteli demesinden ötürü donuza eklediğim yazar. mutlu ama uzak olsun. böyle olsun istemezdim ama oldu işte. yapacak bir şey yok.
Ebbırın önce yürüdüğü sonra yüz bulamayınca donuza eklediği hatunlar kervanına katılmıştır. Üzülme be elif kaybeden ebbır oldu. Zaten o denyo hep kaybeder.