an itibariyle baymaya başlayan programdır. okan, fırat aslanla boks ve satranç maçı yapıp durmaktadır, uzun sürdü biraz. burdan diliyorum ki şov olan o boks maçında fırat abim okana bir sağlam oturtur da okan bayülgen kendine gelir. ah be okan ne yapıyorsun sen, iyice saçmalamaya başladın, adam gibi yapsana şu programı senin böyle şovlara ihtiyacın mı var..
an itibariyle şarkı söyleyen kadının ( adını unuttum valla ) playback yaptığını ( ki zaten belli de ) sağ alt köşeden alay eder gibi teşhir eden ( playback logosu var ) programdır. helal olsundur. ulan çıkıp bi kere canlı söyleyemezler bu tipler şarkılarını.
ne zamandır izlemek istediğim bugun izleme fırsatına kavustugum okan bayulgen projesi..okan bayulgen i uzun zamandır takip ederim ve genelde beğeniyle izlerim..gecen sene televizyona ara vermesi ile kendisini ne kadar sevdiğimi daha iyi anladım..
program iyi olmuş kötü olmuş demiyeceğim zira büyük beklentiler içerisinde değilim..
yalnız ''dolmuştayken ses çatallaşması'' skecinde türkiye nin en ünlü tenör(!) ü olarak ferhat güzel e mikrafon uzatıp ondan bir ehlivukuf edasıyla demeç alınması,kahkahalarıma engel olamayıp o sırada içtiğim neskafenin burnumdan gelmesine sebeb olmuştur..
öyle yada böyle şahsım adına okan bayulgen i özlemiştim..iyi oldu..
an itibariyle şenay gürlerin başka bir bölümden mezun olduğunu öğrendiğim program. levent ülgen gibi bir usta oyuncunun henüz bir ödül alamadğını hakkında sadece akasya durağında oynuyor bilgisinin verildiği program.
okan bayülgen'in 3 yıl önce bu program uyksuzlar ve hastalar için derken tam olarak ne dediğini algılayamadığım, algılamam için aradan geçen 3 yıldan sonra uyku probleminin tam olarak ne olduğunu anladığım uyuyamama sorunum ayyuka çıkmışken imdadıma yetişen her akşam olsun da dizi tekrarları izlemek zorunda kalmıyım diye baktığım program çeşidi.
ilk 2 bölünü izlememiş olan bana 3. bölümüyle iyi ki de bu bölümden başladığım izlenimlerini uyandıracak kadar tatmin edici gelmiş okan bayülgen'in yeni showu. bir kere orkestra 10 yıldır tanıdığımız elemanlar. zagayı ve makinayı ayakta tutan herifler. tuncer olsun, ayı hasan olsun hepsi işlerinin başında maşallah. machine in my head'i duydum zaten tamam bittim programa..
ilk başta fırat aslan ile yapılan güreş ve satranç roundları uzun ve sıkıcı gelse de fırat aslan'ın box kampında satranç oynattığını öğrendikten sonra işin felsefesini öğrenmenin verdiği bilinçle anlamına eriyor izleyici niye böyle bir şey yapıldığının. konuklardan ebru destan hala daha ses bir kastır demekte ve bizi koparmaktaydı. cevap hakkı köşesi belki de en samimi konuğunu ağırladı ağırlayabileceği. şafak sezer'in komplekslerden arınmış hali gerçekten de bu köşede okan'ın öğrenmek istediklerini ona verir gibiydi. baba zula oldum olası ısınamadığım bir proje, onlar da iyi performans sergilemişler genel kanıya göre ama ben yaptıkları şeye yalnızca show diyorum müzikalite bulamıyorum. programın son 1 saatinde gelen konuklarla çıta biraz daha yükseldi, banu güven, öner erkan ve özge fışkın seviyeli bir ortam yarattılar. bu üçlüye katılan lara srov ise abazan erkek seyircilerinin libidolarını gece gece tepeye fırlatma görevini üstlendi. şenay gürler'in yayın yönetmeni olduğu derginin ödül töreni için gelen adayların seyircilere tiyatro bileti dağıtması da es geçilmeyecek bir ayrıntı.
sonuç olarak özlemiştik, ne de güzel oldu. biraz da kaliteli telefon bağlantıları olsa ve okan yayına illaki kız bağlanacak erkek bağlanamaz kompleksinden kurtulsa süper olacak.