diesel

entry83 galeri9
    30.
  1. şu anda indirimde olan firma. kotların hemen hepsinde %50 indirim var. 400 tl veremem ama 200 tl veririm diyorsanız, bugünlerde gidebilirsiniz. erenköy şubesinin dediğine 15 gün içerisinde sezona gireceklermiş, 3 haftaya kadar da indirimler kalkacakmış. yalnız serileri bozulmuş bilinde gidin, mesela benim bedenim olan, 29, belim incedir, çay bardağı gibidir, sözlük kı...
    0 ...
  2. 29.
  3. üstü çıplak erkeklerin, siyah sütyenli kadınların bulunduğu afişlere sahip olan marka. gören sadece kot ürettiğini zannedecek.
    0 ...
  4. 28.
  5. fiyatları 400 ytl'ye düştüğünden beri şahsım nazarında karizmasını bitirmiş marka.
    0 ...
  6. 27.
  7. ucuzluğa girip karizmasını bitiren marka. mesela 400 ytl'ye aldığım kot şu anda 220 ytl'ye düşmüş durumda.

    edit: bravo.
    14 ...
  8. 29.
  9. 455 ytl'ye pantolon sattıgını görünce "ucuzmuş lan!" demekten kendimi alamadıgım marka.

    (bkz: paranın gözü kör olsun)
    2 ...
  10. 28.
  11. kotları kadar parfümüylede ses getirecek olan marka.seksi ve sürükleyici bir koku.
    1 ...
  12. 27.
  13. tarz ve stil sahibi kişilerce tercih edilen markadır.
    4 ...
  14. 26.
  15. 25.
  16. aynı kumaşa sahip olmasına rağmen şişirme fiyatlarla ürün satan, bunu da marka kisvesi altında kakalamayı başaran firma.

    farklı kesimleri, değişik bir stili var-ki bunu takdir ediyorum- yine de 1 tane *mavi jeans alıp(ki o da çok pahalı) yanına bile uğramayacağım markadır. aynı anda 3 tane alabilecek param olsa, yine almazdım.
    0 ...
  17. 24.
  18. oldukça kaliteli ve gerçekten modası geçmeyen jean modelleriyle gönüllerde taht kurmuştur.bir kaç tane lewis alacağıma bir tane diesel kot almayı tercih etmişimdir her zaman.
    2 ...
  19. 23.
  20. diesel alamayanların bu markaya bok atmalarına anlam veremıyorum, herkes gelirine göre harcama yapar.. geliriz 3 bin ytl'den az ise eurobank'la çalışamadığınız gibi geliriniz az ise de diesel'den kot alamazsınız. milletin ne giydiğinin dert olduğu bir ülke burası, nden üniversitede sıralamasında ilk 500 e giremediğimiz belli oluyor.
    4 ...
  21. 22.
  22. ne kadar doğru olduğunu bilmemekle beraber türkiye'de orjinal ürününün bulunmadığına dair duyumlar aldığım marka. bunu söyleyen türkiye distrübütörünün oğlu olduğunu iddia ediyor. anlamadığım noktaysa madem orjinal malı yok türkiye'de babası distrübütör sıfatıyla ne iş yapıyor.*
    1 ...
  23. 21.
  24. istanbul da bilbordlardaki reklamları 'cinsel' oldugu gerekcesiyle gectigimiz yıllarda sansurlenmistir.
    0 ...
  25. 20.
  26. italyan markalarinin en guzellerinden. ama gidip asla bir kotuna 200-300 dolar vermem.
    sneakerlari cok rahat ve sekildir. century 21 magazalarinda veya ebay gibi sitelerden yari fiyatina bulundugunda alinmasi farzdir.
    0 ...
  27. 19.
  28. 1978 yılında kurulmuş olan italyan giyim firmasıdır. Gençlere yönelik özgün, sıra dışı ve oldukça kaliteli ürünlere sahiptir.
    0 ...
  29. 18.
  30. sabit basıncta ısı gecişi, sabit hacimde ısı atılması olan; izantropik genlesme ve sıkısmanın da mevcut oldugu cevrim.
    0 ...
  31. 17.
  32. bir erkek olarak sınırlı sayıda markalı/kaliteli ürün yelpazesinden seçime zorlanıldığında, elde kalan bir kaç isimden birisi.

    "indirimden nefret ediyoruz"

    bir dönem sloganları idi. pahalıymış, kıytırıkmış, ortadireği aşıyormuş konuşulur bunlar, zaten kimseye silah zoruyla ürün sattıran anlayışda değiller, diesel gerçek bir markadır ve bir tutkudur. bu; kesiminden, vücuda oturuşundan, kumaş kalitesinden ve modayı takip edip sürekli yenilenen modellerinden ileri gelir.

    bir kota 300-400 ytl veren aptaldır. niyeymiş o? parası varsa neden vermesin. kendisini öyle rahat hissediyorsa neden alıp giymesin. her diesel giyen tikky olmadığı gibi, her tikky de diesel giymek zorunda değildir. bu kot yakışıyor insana, 100 metreden kendisini gösteriyor, şekilcilik değil tabi ama, iyi görünmek ne zamandır kötü?

    etrafta kendisine yakışmayan bez parçalarını yıllardır kör ayna bönlüğünde giyen, giyinmeyi bilmeyen bir toplum için elbette abartı kaçıyor vizyon denen hadise.
    4 ...
  33. 16.
  34. pantolon ve t-shirtleri sahteleri sayesinde her yerde bulunduğundan ve ayırt etmesi çok zor olduğundan para verilmesi gereksiz olan marka. ama elbiselerine ve çantalarına bir şey diyemem. bunların sahtesini yapamıyorlar ve gerçekten inanılmaz güzeller. elbiseler genelde 250-300 ytl arasında değişiyor. yani pantolon yerine onu alsanız daha iyi. kızlar için tabi.. erkeklereyse asla diesel i tavsiye etmem. * *
    0 ...
  35. 15.
  36. dişi bir canlıdan "dayzıl" şeklinde telaffuzunu duyduğum gereksiz etiket.
    (bkz: bunu yapan insan olamaz)
    2 ...
  37. 14.
  38. 13.
  39. Hem tikky hem de grunge nasıl bir sentezdir diye düşündüren kreasyonlara sahip, energie ye özenen fakat başaramayan bir ingiliz markası.
    1 ...
  40. 12.
  41. diesel deyip de geçmemek lazım ABD Utah da diesel motorlu bir araçla 526 km hıza ulaştılar.
    0 ...
  42. 11.
  43. 10.
  44. 9.
  45. türk milletinin kazıklanma güdüsünü ortaya cıkaran italyan marka,türkiyede 300 ytl'ye yakın fiyata alınan bir jean italyada ücte bir fiyata alınabilir.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük