Tarihe not düşmek istediğim büyük insan. Galatasaray'da olması beni fazlasıyla heycanlandırıyor. Her maçta bana futbol şöleni yaşatan adam. Babam olsa bu kadar sevmem sanırım.
galatasaraya gelme aşamasında inanmadığım ve hala da inanamadığım inanılmaz bir futbolcu. her maç izlediğim de ulan bu adam bizde mi oynuyor şimdi? tepkisini veriyorum. akıl mantık almıyor. galatasarayın dünyada markalaşma anlamında ne noktada olduğunun kanıtı bu adam. kimse para için geldi falan demesin. hem isterse para için gelsin ama sonuçta bu adam ciddi ciddi 8 aydır galatasarayda bu bile akıl almaz bir şey. drogba büyüksün hemde çok büyük.
galatasarayı bıraktığında çok ama çok üzüleceğim yeri doldurulamaz futbolcu. belki daha iyi oynayan forvetler bulabilirsiniz ama drogba gibi bir kişiliği asla bulamazsınız. tam anlamıyla muhteşem bir futbolcu. allah ayırmasın onu galatasaraydan.
Yaşına rağmen fiziği ve attığı goller ile rakibi korkutan futbolcudur. Lig bitmeden önceki hafta bazı kendini bilmez kuşların ırkçı saldırısına uğradığı için , haftaya oynanacak maçta intikamını alacak kuşsever futbolcudur.
öyle 1 adam ki sevmemek mümkün değil , göz bebeğimiz , kara incimiz ya galatasaray formasının en çok yakıştığı yabancı belki de hagi ile birlikte sen oldukça biz güveniyoruz sana dude!
yani ne bileyim, herhangi bir futbolcuyla kıyaslamak için bu adamın kim olduğunu, nasıl bir futbolcu, nasıl bir insan olduğunu hiç bilmemek gerekir.
bu adam bir idol, bu adam bir efsane. bir futbol efsanesi değil tek başına... kendi toprakları için de bir efsane... ne bileyim, chelsea için yıllar geçse de tribünlere "legend drogba" pankartı astıracak kadar efsane.
hani mahalle maçlarında abiler vardır, o gün iyi oynasa da oynamasa da "sen kal, sen şuraya git, sen şunu yap" dediğinde tereddütsüz yaparsınız ya, bu adam yeşil çimdeyse kendi takımında 11'de kim varsa bu sözü o söyler.
yani siz bu adamı kimseyle kıyaslayamazsınız. kimseyle kıyaslamamak için onlarca sebep var ve bu kadar sebep ortadayken bu adamı herhangi bir futbolcuyla kıyaslamak vicdana aykırı.
son olarak; galatasaray'da oynadığı için trollük yapmaya gerek yok. g.saray'a gelmezden önce o'nun o futbolunu, o gol attıktan sonra ellerini yana açıp koşuşunu ve sonra kılıcı batırıp selam duruşunu ya da ellerini açıp koştuktan sonra kaymasına kim hayran değildi ki? kim?
aylar önce "bu adam bu lige fazla, belden aşşağısını çin'e geri yollasınlar." demiştim. düzeltiyorum bilekten itibaren sağ ayağı kalsın, gerisini hayır kurumuna bağışlayın.
sadri alışık'tan sonra gördüğüm en karizmatik adamsın baba.