Attığı golden sonra metin oktay selam yollayarak galatasaraylıların gönüllerini fethetmiş olabilir ama bugün antalya karşısında gerçekten kötü bir maç çıkardı. En az 2 tane gollük pozisyonu amatör futbolcular gibi kaçırdı.
resmen dalga geçerek oynuyor.topu saçma sapan ayağında tutuyor, koşmuyor mücade etmiyor ve nedense tek laf söylenmiyor.yine günah keçisi amrabat ve emre çolak.
sahada var olup olmadığı belli olmayan futbolcu. burak kaçırsa da çabalıyor. drogba acayip güçsüz, bezmiş bir hali var sanki. ikinci yarı kendine gelir umarım.
eskişehir ve bursa deplasmanlarındaki performansı aşırı derecede abartılan futbolcumuz. bunlar derbiler hariç ligin en zorlu deplasmanları. yardırmasını falan beklenemez hele de takım bu haldeyken. 25 yaşında değil bu adam sonuçta. gerçekçi olmakta fayda var.
ama adamı bir anda da 'kendine oynayan, bencil ve eli öpülesi futbolcu' sınıfına sokmaya da gerek yok. avrupayı bilmem ama ligin geri kalan kısmında ölüsü ligin anasını ağlatacaktır yeter ki takım toptan bir kendine gelsin.
35 yaşındaki adam defanstan top çıkarıyorsa, orta sahada deli gibi pres yapıp top kapmaya çalışıyorsa, hakemle dalaşıp duruyor, yeri geliyor kendi takım arkadaşıyla kavga ediyorsa sırf kazanmayı istediği için. Abi, bu adam doğuştan winner. Saygı duyacaksın.
Frikiklerde topun başına geçiyor diye bazı taraftarların ağlaması bana sinir krizi geçirtiyor. Bu taraftarın böyle ağlamasının tek sebebi şımarıklık.
Galatasaray taraftarı, ki ben de mensubum, şu an aşırı derecede şımarmış durumda.
35 yaşında bu adam bu kadar koşuyorsa, ayağında top tutuyorsa, burak yılmaz denen futbol fakirinin oturup biraz düşünmesi gerekir.
Orta sahada kendini yırtıp press yapıyorsa selçuk un oturup biraz düşünmesi gerekir.
Defansa gelip yardım ediyorsa hakan balta nın oturup düşünmesi gerekir.
Bu adam bunları yapıyorken, saha içinde adeta teknik direktör gibi arkadaşlarını uyarıyorken, kazamak için götünü başına geçiriyorken bu adamı kötülemek kadar amcıkça bir düşünce şekli olamaz arkadaş.
Bu adam trip atmak da haklı.
Burak yılmaz çok iyi bir bok mu?
Kanatlar ne alemde?
Orta sahanın başı selçuk inan, kendini oyuna verebiliyor mu?
Lan sen tüm takımın açığını kapatmaya uğraşıyorken, hele ki 35 yaşında, seni oyundan alsalar bırak trip atmayı adamların allahına söversin be.
Ben demiyorum drogba muhteşem, ama yiğidi öldür hakkını yeme. Adam 35 inde bunları yapıyorsa takımın kalanı oturup düşünmeli arkadaş.
Frikik durumu sıkıntılı diye şu adamı itin götüne sokmak orospu çocukluğudur. O kadar çok artısı var ki eksisini örtüyor benim gözümde.
Şımarma ey galatasaray taraftarı. Aslolan galatasaray dır. Şahıslar galatasaray üstünde değildir. Ama şu an galatasaraya yırtınarak en fazla katkıyı veren adam 35 yaşında birisiyse, saygı duymak, takımın geri kalanını yargılamak gerekir.
Bir zamanların en sağlam forvetlerinden olan şimdi ise biraz yaşlılık birazda yılların verdiği yorgunluk yüzünden çok iyi performans gösteremeyen ama bizim ligimize yinede bir kaç boy büyük gelen futbolcu.
iyi oyuncu, efsane oyuncu falan ama şu bencil tavırları bir bıraksın artık. bu takımın saha içindeki lideri kim ne derse desin selçuk inan'dır. selçuk'tan frikik alıp göz göre göre baraja vurmak, egoizmin dibidir. kulağı çekilmelidir.
gaatasaray'da her duran topun başına geçtiğinde mensubu olduğu kabilesinin tüm üyelerinin anasına avradına sövdüğüm futbolcu. vicdanlara sesleniyorum bu adam kötü duran top kullanıyor! 36 yasına gelmişssin ve basın senın ego sahıbı olmadıgını soyluyor ama yalanmıs drogba. sıktır gıt kullanma artık sneijder gibi adam topun basına gelemıyor amk. yeter be ilker ramiz paşa gibi çıldırcam şimdi.
Gol attığında ya da takım kazandığında göklere çıkarılan ya da en azında ses çıkarılmayan ancak gol atamadığında veyahut kazanılmadığında taraftarın hafiften mırın kırın etmeye başladığı bir zamanların über golcüsü.
Burakla kıyaslamak zaten hata, ölüsü bile burak'ı keser atar. Ancak gs'nin oyun planı burak için daha elverişli orası doğru.