ligde şuan gol krallığına gidiyor ve altın ayakkabı gibi bir ödül aldı. formunun zirvesinde ve hiç istemesemde jübile yapmasını istediğim aslan kralımız. seni hep bunlarla hatırlayalım cano. yoksa bastonunla bile ilk 11 e gözüm kapalı yazarım seni. başarılarla bırak diye..
konya karşısında yine rezalet götürdüğümüz bir ilk yarı sonunda zor bir kafa golü atarak takıma gerekli gazı veren ve maçın kurtarılmasında başrollerden birini oynayan büyük oyuncu. biraz yavaştı ve sakatlık etkisi vardı kanımca ama fc kopenhag maçında yine en büyük umudumuz olacak ve yüzümüzü güldürecektir kendisi.
geldiği gün tesislere gitmediğime lanet ediyorum. hava alanında yatılırmış aslan parçası. bana kalırsa chelsea'den büyük bir camiaya geldiğinin farkında kendisi de. türkiye ligi kurum kafalıların ellerinde oyuncak olmaktan kurtulsa, biraz dünya çapında prestij kazansa ki para da bok, böyle karakterli adamları ağzımız sulana sulana izlemezdik, doya doya izlerdik.
türkiye ye gelmiş sayılı efsane oyunculardan biridir. türk futbolunun bu isimden öğrenmesi gereken çok şey var. hele ki bruma, emre çolak gibi genç oyunculara yaptığı katkı tartışılmaz. saha içindeki teknik direktör desek yeridir.
avrupanın en iyi forvetleri arasında yer almaktadır. yaşı 35 ama heyecanı hala en az bruma kadar. başarıya doymak bilmeyen bir kariyer.
hava toplarında dünyada ilk 3 sıraya girebilecek bir isim. çok güçlü ve fiziğini çok iyi kullanıyor. fizik durumu iyi olduğunda gerçekten durdurmak çok güç.
roberto carlos'tan sonra türkiye'ye gelmiş en hayvani topçu. hala niye geldiğini anlamadım... bazı adamları sadece paraya boğarak da getiremezsiniz, galatasaray'ı bu konuda tebrik etmek lazım. fakat bu adam takımdan ayrılmak istiyor sezon sonunda sanırım. galatasaray bu adamın yerini doldursa doldursa ibrahimoviç'le doldurur, o da çok zor.
bu akşam 4. golümüzü atmış olmasına rağmen ayağa kalkıp alkışlamama sebebiyet veren büyük golcü. şahsen 10 gol atmış olsak da bir tek kendisinin golüne ayaklanacaktım, öyle de bi adamdır.
drogba'ya "adamın dibi dibi..." dediklerinde ben bunun fanatiklikten kaynaklandığını düşünüyordum bazen ama bugünkü kayserispor maçında harbiden adamın dibi olduğunu anladım. adam burak'a gol attırmak için o kadar çabaladı ve burak gol atıp oyundan çıktıktan sonra diğer forvet oyuncusu olan umut'a gol attırmaya çalıştı. umut'a "bana yakın oyna" diyerek adeta "gel, ben atmayacağım, sana attıracağım" demiştir. zaten 90. dakikada süratle çıktığı atakta uygun durumdaki sabri'ye pas vermeyip umut'u bekleyip ona atmıştır. umut'un gol atmasını ben de istedim ama bu maçta olmadı. umarım başka maçlarda ikisi de atarlar.
ayrıca adamın resmen çelik gibi vücudu var. 35 yaşında ama koşmaya başladı mı, durduramıyorlar, çarpan düşüyor.