Saygı. Bir gs'li olarak utanarak belirtiyorum ki taraftarlarımız çok vefasız. Tamam belki hiçbir zaman eskisi gibi izlerken bize vay be! Dedirten adam olamayacak ama bu adam saygıyı hak ediyor. Lütfen, adam olun akıllı olun.
son haftalarda takımı pek kafaya takmayışı ve son maçta oyundan çıkarken ki tavırları hiç hoşuma gitmeyen oyuncudur. artık eski haline geri dönmeli yada takımdan gönderilmeli. aldığı paraya yazık.
maşallah bugün yardırıyor ha. * 40lık dedeyi yıldız diye bize yutturmaya çalışmıyorlar mı sikesim geliyor.
edit: gslilerin de artık gitmesini istediği balon. noldu la daha geçenlerde göklere çıkarıyordunuz ahahaha.