chelsea'dan 6-7 milyon euro alan topçu. seneye avrupa'da olmayacak bir takım için bunu karşılamak ne kadar kolay ne kadar zor kimse düşünmüyor mu? hayallerde yaşıyor bazıları. yapmayın. he gelmesin mi gelsin tabii ki. ben göt olmaya razıyım. ligimiz şenlenir. ama biraz realist olalım.
bi sonraki sezonun kombine satışlarının yarısını garanti altına aldırabilecek kalitede bir oyuncudur. oynar mı? oyanamz mı? yaşlı mı? diye tartışmayacağım bi oyuncudur. gelirse her türlü olay olur.
30 değil 32 yaşını geçmemiş hiçbir yıldız oyuncunun türkiye'ye gelmeyeceği ve gelmediği de gözönüne alındığında gelmesi sürpriz olmayan oyuncu. lan bu adam maksimum 2 sene oynar zaten. illa ki 30 kere sakatlanır 3-5 kere şov yapar o kadar. bu adamın oynayabileceği adamlar olmadıktan sonra bu adam ne boka yarar söyler misiniz? ünal aysal getirsin 30 yaşın altındaki yıldızlardan birini, götümü vericem. büyük konuştum. yıldız dediğim de, drogba kadar parlak bişey olsun anasını satayım. söz konusu olan götümüz.
galatasaray'a gelmesi durumunda milan baros'a elvada diyeceğimizi garantileyecek futbolcudur. kalitesini tartışmak anlamsızdır. "hemen, derhal, şimdi" diyen bir başkan'ın da gidip drogba'yla anlaşması normaldir.
söylenenlerden anlaşılan galatasarayın drogba ile anlaştığı ama drogba'nın 1 yıl daha sürecek olan sözleşmesinin bulunduğu chesea ile anlaşamadığıdır. daha doğrusu hala anlaşmaya çalışmaktaymış. tabi bunlar hep twitter söylemi.
resmi site henüz açıklama yapmamıştır ama sağlam kaynakların bildirdiklerine göre kesin bitmiş transferdir. resmi site linki ise taklit sitedir. linki kontrol ederseniz göreceksiniz (la-rp) ...
jose mourinho'nun didier drogba'nın otobiyografisi için yazdığı önsözden bir kaç bukle...
" didier drogba marsilya'nın efsanevi velodrome'unda oynanan bir şampiyonlar ligi maçının 5. dakikasında hayatıma girdi . 11 numaralı formayı giyen o dev adam topu filelerle buluşturduğunda yerime nerdeyse oturamadım . onun bu golü hayatında attığı son gol gibi kutladığını hatırlıyorum . tüm stad delirmişti ve gürültü kulakları sağır ediyordu . devre arasında onu tünelde buldum ve dedim ki :
-seni alacak param yok , fakat fildişi sahillerinde senin gibi oynayan hiç kuzenin var mı ?
o stresli eleme maçının ortasında kahkaha attı, bana sarıldı ve dedi ki :
-bir gün beni satın alabilecek bir kulüpte olacaksın .
6 ay sonra chelsea'ye imzayı attım . herkesin anlaşmak isteyeceği ve içinde olmayı arzuladığı büyük bir kulüple anlaşmıştım . önümde bir çok seçenek vardı . fakat ben gelir gelmez dedim ki :
-didier drogba'yı istiyorum !
bir kaç yönetici şüpheyle bana yaklaştı ve sordu . niçin şunlar şunlar değil de bu ?onun buraya uyum sağlayabileceğine emin misin ? o yeterince iyi mi ?
sonra tekrar dedim ki :
-ben didier drogba'yı istiyorum !
bir kaç gün geçti . drogba ile londra'daki özel bir havaalanında bir araya geldim . yeniden bana sarıldı , fakat bu sefer unutulmaz bir şekilde .bana dedi ki:
-teşekkür ederim .senin için savaşacağım . pişman olmayacaksın . ömrüm boyunca sana sadık kalacağım.
gelirse elmanderle müthiş ikili olurlar. iki tane dalyanı diktiğin zaman korkarlar lan defanslar. ama, tabii ki bunları besleyecek mevkiler de sağlam olmalı.
kaynak resmi site değildir. fenerbahçeli yazarlarımızın gerçekleştiğinde kaçacak delik arayacağı transferdir. bitti denebilir ama son rötuşlar yapılmaktadır...