sanıyorum gs 24 milyonu verdikten sonra 4 sene oynatır sözleşme bitincede içini doldurup gs müzesinin duvarına asar drogbayı. yoksa o kadar para çok yani?
galatasaray ile 43 milyon euro karşılığı 7 yıllık anlaşmıştır.
verdiği son röportajda "40 yaşına kadar oynayacağım" demiştir.
yıllık 6 milyon euro, iyi para. o kalan bir milyon euro var, onu da galatasaray taraftarı aralarında para toplar verir.
gelecekse de ona verdiğimiz parayla transferi kapatacaksak gelmemesi gelen oyuncudur. Zira neredeyse her mevkiye transfer lazım. Yok, Drogba'yı da alırız, defans da alırız, orta saha da alırız, kanat da alırız diyorlarsa bilemem.
"artık gelecekse gelsin sıktı ama" dediğimiz futbolcudur. son aldığım duyumlara göre chelsea neymar transferi ile uğraşıyormuş. neymar gelirse, drogbayı salıvereceklermiş.
http://twitter.com/# !/goal786/status/75001118979133440
--spoiler--
regarding drogba, galatasaray will announce some news on tursday regarding an update on transfer activity
tercümesi : galatasaray salı günü, drogba'ya ilişkin olarak bir transfer gelişmesi açıklayacak.
--spoiler--
sıkıldım galatasarayın trandferini takip etmekten ben kendilerini rahat braktım başka şeylerle mekulüm drogba mı gelir ronaldinho mu yoksa nihat doğan kılıklı f.t yok illa benm dediğim olacak deyiğ yine bombom oyuncular mı alır göreceğiz. ama akkılı bi başkan transferi f.t asla brakmaz gider eski yönetim gibi tutar alır bi haagi bi tafarel bi popoescu al oynat der.