chelsea yi şampiyonlar ligi finalinde mükemmel temsil edip, kupanın kazanılmasını sağlayan başrol oyuncusu olmayı hakeden futbolcudur... yalnız final sonrası sevinç gösterilerinde, takım arkadaşlarından birinin essien in short unu indirmesi ihalesi üzerine kalmıştır...
(bkz: http://www.fanatik.com.tr...i_3_Detail_207_263249.htm)
chealse den nefret etsemde adam süper forvet. Savunmaya geri dönüşü, ilerde topu aldığındaki verdiği güvenle her türk takınının ihtiyacı olan futbolcu.
Afrikanın gülü. Onun yaşındakiler çoktan ülkesine dönüp kivi ekimine başlama hayallerini yaparken adam bütün maç danalar gibi koştu. Attığı golde enfesti. Büyük ölçüde chelsea 1 sene daha anlaşma imzalar. imzala, artislik yapma o rus bıyığını gelir yolarız abramovich.