fifa 2005-2006-2007 çok oynardım eskiden o zaman favori oyuncumdu çok güçlüydü 100lerce gol atmıştım onunla chelsea'de. üzerinde 8 yıl geçmiş o günlerin adam hala pompaya devam ediyor. adamsın adamın dibisin drogba aldığın paralar helal olsun.
galatasaray formasının accayip yakıştığı futbolcu.
o gol sevinçleri yok mu döndür döndür izle işte. *
o diil de ben bazen iananamıyorum ya bu adam bize nasıl geldi diye,
galatasaray'a değil yani türkiye'de oynamayı nasıl düşündü diye,
ama iyiki düşünmüş, iyiki bizde, ki biz de adam gibi goller izleyebiliyoruz sayesinde.
35 yaşındaymış, takıma ayak uyduramazmış peh! adamın yaşımız kadar oynadığı şampiyonlar ligi maçı var be!
bazen maç esnasında kamera ona odaklandığında ekrana dalıyorum aklımdan geçen düşünceyse;
bu adam hakkaten bizim takımda mı yoksa ben bir rüyanın gelişme bölümünde miyim..
geçen hafta bu düşünceyi aklımdan geçirirken abimle gözgöze geldik gülümsedi, aynı şeyi düşündüğümüzü anladı ve o dillendirdi ''bu adam biz de mi oynuyo ya..''
Bu adam 2 sene sonra futbolu bıraktığında,gönderen yönetimin taa amk ben.
Şu adamdan daha iyi bir alt yapı antrenörü bulunmaz,koyacaksın ufaklıkların,gençlerin başına şu adamdan daha iyi profesyonellik,kazanma hırsı,etik değerler öğretecek başka bir futbolcu bulamazsın.
Adam 35 yaşında hala başarıya aç,hala savaşçı,hala istikrarlı.Geldiğinden beri kelepçeli,partyli,karılı kızlı tek kare haberini de görmedim ben.
Vereceksin ismine,kariyerine yakışır bir maaşı,bir nesle efsane nasıl olunur onu öğretecek.
George Weah ile birlikte dünyanın en iyi afrikalı oyuncusunun etinden sütünden tecrübesinden faydalanacaksın ki büyük klüp olasın.