sırf senin için girdim sözlüğe. kaliteni bu takımda göstereceğine eminim. fakat bu takım sana eşlik edemeyecek didier, gerçekten üzgünüm. sneijder de yanında heba olacak.. ikizi de yiyecek bu takım. ne olur siz onlara uymayın, gerekirse sakatız numarasına yatın çıkmayın maçlara. defanstan topu ileri şişirip gol arayan bir takımda sizin yeriniz yok...
tanım: gördüğüm görebileceğim, izlediğim en iyi forvet, adam.
kendisi hakkında yapılan ufacık bir yorumda geseli ergenlerin size ne o bizim kara boğamız diye atıp tuttuğu futbolcu sonra aynı kişiler gelir emre belözoğlu başlığı altında mal mal konuşur işte galatasaraylılık bu olsa gerek.
kendisine kötü oyuncu diyen yok ama gese aşkıyla gelmedi türkiye'ye verdiğiniz para için geldi o yüzden emre'ye laf atıp kara oğlanı savunmanız çok beyinsizce.
onu izlerken sanki ilk okul çocuklarıyla top oynayan liseli birini izliyorum. fizik olarak hepsinden çok üstün. aynı zamanda düzgün kişiliğiyle ağabeylik yaparken bir yandan futbolu öğretiyor. takım arkadaşlarının öğretmeni edasında. faydalı olur olmaz tartışmam ama gerçekten gençlere iyi örnek olabilecek bir futbolcu.
maç başladı galatasray bir sürü gol pozisyonu buldu direk boş kale vs vs vs 80 küsürüncü dakka olmayan pozisyona hakem penaltı verdi kesin atamaz dedim atamadıda ama penaltı atamadı diye bu futbolcu değil diyenlere gerçekten acıyorum.
olm kafanız mı güzel lan? hayal mı görüyorsunuz olm? yok bilerek atmadı yok bi vurdu penaltı noktası yerinden çıktı. bu kadar saçmalık olamaz. fos çıkmış futbolcu.
her oyuncu gibi penaltı kaçırabilir. bilerek atmadı diyenlere sesleniyorum gece beraber mi yatıyorsunuz? kariyeri hakkında tek kelime laf edilmez. ama geçmişte yaptıklarını hala yapmaya devam edebilecek mi asıl sorulması gereken budur. gs li değilim ama en azından verilen paranın karşılığını versin.
hakettiği kulüpte oynayan eski dünya yıldızı..
amk topa vuramayan adamı bize "üff süper bişe bu yha" diye yutturmaya çalışıyorlar..
la bisktirn gidin alasen.