o kadar maçı içinde yaşıyor ki, o kadar içten seviniyor ki attıgı gollere, yapmacıklık %0, ŞL final macında bayern münchen'e attıgı golden sonra sevincini izlerken kirpi gibi tüylerim diken diken olmustu.
verimli futbol oynamayı sadece gol ve asist zanneden gerizekalıların yaşadığı bir ülkede futbol oynayarak hata yapan yıldız forvet. he canım he. şu adamın hava hakimiyeti, hazırladığı pozisyonlar, defansta adam eksiltmesi, peşine en az 2 adam takması, burak'a alan boşaltması, rakibi korkutması, yorması hiç verim değil zaten gerizekalı ergen seni..
Ordu spor maçında kendinden 7 yaş genç bir futbolcudan kafa yedikten sonra maça devam edip 90 dk sahada kalmış. maç sonunda da kendine çarpıp travma geçiren futbolcuyu ziyarete gitmiştir...
forveti genç semih'ten ve saatçilerden oluşan takım taraftarlarını kıskançlıktan çıldırtan adam. adam 2,5 maçta hem gol attı, hem asist yaptı, hem gol hazırladı. bu 3 maçta galatasaray 2 galibiyet ve 1 beraberlik aldı ki beraberlik fenerbahçe'nin 6 maçta 0 çektiği gruplardan 10 puanla çıkılarak dünyanın en zor turnuvasında, çeyrek final yolunda karşılaşılan ekip. drogba'nın yaşına takmışlar sanki ssk primini ödeyip isteğe bağlı emekli edicekler. yaşından sanane oynadığı futbola bak işte dingil.
adam nasıl bir sağlamsa artık, sağlam yerine başka kelimeler de kullanılabilir ama kibar bir insanım neyse ki, rakip olmak istemeyeceğim cinsten hakkaten.
şalke 04 bu adam oynamasın rövanşta diye kıçını yırtıyor, uefa ya başvuruyor, raporlar sunuyor. yaşlı amca olduğu için saygıdan yapıyor zaten bunu.
bizim kafes kuşları dan dun konuşuyor.
t: tam bir profesyonel.
gese taraftarı da biliyor artık bu adamın 36 yaşında, yürüyecek hali olmayan, şu ana kadar da hiçbir şey yapamamış olan bir dede olduğunu. ama kabullenemiyorlar işte.
35 yaşında, 6 ay önce takımını şampiyonlar ligi şampiyonu yapmış, 10 aygır gücünde, çok fenerli ağlatan adam.
beckham, giggs, scholes gibi 38'liklerin hala büyük takımlarda iş yaptığı bir spor olan futbol'da, bu fiziği, zekası, gücü, tekniği ve liderlik özellikleriyle 40'ına kadar rahat oynar.
yaşlanınca sporcuların fizik kalitesi düşüyor o yüzden geriliyorlar, bu adamın fizik kalitesine düşük diyenin alnını karışlarım. http://images.sportinglif...00x600/Drogba_2829828.jpg ( fotoğraf shangai'da çekilmiş yeni bir fotoğraftır. )