transfer sezonunda şanlıurfaspor'un bile ilgilendiği futbolcudur-muş. la göt laleleri son şampiyonlar ligini kazanan takımın kadrosuna bakın şanlıurfasporu görürsünüz. girer girmez golünü atmış 3 puanı getirmiştir. helal olsun.
bu geceki akhisar maçında 15 dakika içinde yaşattığı duygular için kendisine sonsuz teşekkürler. eminim ki sneijder'le uyumunu gören cimbom taraftarları ölsem de gam yemem demiştir.
kondisyon sıkıntısı yaşamazsa ligin de, şampiyonlar liginin de anasını ağlatır. moral açısından harika başlangıç yaptı. arenada sahaya çıktığı günü iple çekiyorum.
muhteşem.
bu gece ki akhisar galatasaray maçını kurtaran adam. drogba girmeden önce galatasaray çok kötü oynuyordu. drogba girince her şey değişti. adam 35 filan dinlemiyor.
topa kafasıyla tekme atarak pes golü atmış canavardır. bizim ligimize bir kaç beden büyük gelmiş futbolcudur aynı zamanda. haa, bir de unutmadan not düşülsün diye söylüyorum; cimboma geldiğinde senelik alacağı ücret, yaşı, lisansı vs eleştiri konusu yapılmış über futbolcu. buradan medyaya sesleniyorum, biz çağ atladık, eğer bizim hızımıza yetişemezseniz biz de galatasaraylı taraftarlar olarak bbcyi falan takip etmeye başlarız haberiniz olsun.