not: karşıyakalıyım.. dur lan bunu entrynin sonun yazıcaktım.
kimse bu adama emekli muamelesi yapıp boş transfer geyiğine girmesin. fenerbahçe değilmiydi 34 yaşında carlosu getiren? beşiktaş değilmiydi guti yi alan?
bu adamlarda gitti drogbayı getirdi. iş yapar mı tartış. reklam değeri sorgularsan yüzde yüz etkili olur dünya piyasasında. o yüzden bu adamdan yarım sezonda 20 gol bekleme. seneye bu adamın referansları sayesinde takımına gelicek olan yıldızları bekle. herşey performans değil. reklamda önemli..
drogba ya yaşlı, sneijder e oynamadan geldi diyenler için emre ve webo nun yaşlarını öğrenmelerini, emre nin bu sene atletico da kaç maça çıktığını öğrenmelerini tavsiye ederim.
tartışmasız türkiye'ye gelen en iyi golcüdür. "yaşlıdır, yaşlı olmasa zaten türkiye'ye gelmezdi" diyenler de haklıdır ama son haliyle bile kendisini tutabilecek bir defans oyuncusu da yoktur süper ligte. Yabancı gelecekse ülkeme, böyleleri gelmelidir.
çok yakın bir zaman sonra istanbulda olabileceği düşünülse de sözleşmesiyle alakalı ve özellikle lisansıyla alakalı sorunları galatasarayın ancak minimum 15 gün içinde çözebilecek olması gerektiğinden hemen heyecanlamayın gençler. yani fil dişi elenmeseydi daha iyiydi. en azından resmi maçlara çıkardı tamamıyla hazır gelirdi.
ismi uefa' ya verilen yeni listede yar almaktadır. ayrıca kendisiyle birlikte aykut erçetin ve sneijder de listeye eklenmiş olup listeden sercan yıldırım, ceyhun gülselam ve cris çıkarılmıştır.
her galatasaraylının değil, dünyadaki her futbol takımı taraftarının takımında görmek istediği bir futbolcudur.
yaptıkları, yeteneği, kariyeri tartışılmaz. bir galatasaraylı olarak transferinin sezon başında gerçekleşmesini daha çok isterdim. transferi nedeniyle ayakları yerden kesilmeyen tek galatasaray taraftarı ben miyim bilmiyorum, ama kendisi yerine çok sağlam bir stoper veya sol bek alınmasını tercih ederdim açıkçası. şimdi bana '' olm, drogba lan bu!! '' diye çemkirecek arkadaşlara da hak veriyorum. adamın ismi yeter, sonuna kadar katılıyorum. belki de transferi, prestij açısından, forma satışı açısından süper bir hamledir. ama kadroda an itibari ile şampiyonlar liginde gol krallığı için cristiano ronaldo ile kapışan bir burak yılmaz, görev verildiği her maç neredeyse gol atabilen bir umut bulut, rakip defansı maç boyunca yoran ve yıpratan bir elmander varken, sanki çok ihtiyaç duyulan bir topçu değildir drogba.
ben olaya sadece takım içi ihtiyaçlar doğrultusunda yaklaştım. işin maliyet kısmına girecek olursak eğer, drogba maliyetinin karşılığını sonuna kadar verecektir. forma satışları, loca satışları, reklamlar, sponsorluklar v.s.. bu açıdan bakarsak eğer, galatasaray yönetiminin bir başarısıdır. ama futbol takımı içinde nasıl bir etkisi olacağını zamanla göreceğiz.
ne olursa olsun, insanı heyecanlandırıyor ama drogba.