müzik bandosu grup yorum denen sikimsonik oluşum olan ve yandaşları kendini aç bırakarak gebertmekle meşgul terör örgütü.
bu sosyalistler de açlıkla başı yemişler; yönetimi ele geçirdikleri yerde milleti açlıktan öldürdükleri gibi kendilerini de aç bıraka bıraka sonunda nalları dikiyorlar.
Her terör örgütü gibi kahraman olduklarını, PKK ile aynı olmayıp ppk'dan nefret ettiklerini, halkla hiç bir alıp veremediklerinin olmadığını hatta halk için mücadele ettiklerini söyleyen teröristlerdir.
amerikanın fonladığı fetonun yan çarıdır. ben en çok devrim hayaliyle yanıp tutuşan komünistçilik oynayan fanlarına üzülüyorum. kapitalizm baş koruyucusu, emperyalizmin ta kendisi amerika tarafından fonlanan bu örgütte kapitalizme ve emperyalizme karşı mücadele veriyorlar ironiye gel.
Tüm polisler faşist Ölmeli diyen bir kızı şahsen tanırım dhkp-c sempazitanı
polis abisi 1 mayısta görev sırasında başına isabet eden taşla 3 hafta hastanede yattı bir gözünde %40 görme kaybı vardı bizimki abime bunu yapanın elleri kırılsın geberirler inşallah diyordu
Şimdi yine tüm polisler faşist yaşamayı hak etmiyor modunda.
Açılımı “Devrimci Halk Kurtuluş Partisi-Cephesi” olan ve ülkemizde küçük piçlerden başlayıp her türden yaş aralığına sahip üyelerinin bulunduğu terör örgütü.
Ülkemizdeki resmi bandosu ise grup yorumdur. (Müzikleri güzel yalan yok).
tutukluk yapan silahlar, patlamayan el bombaları ile devrim yapacağını sanan terör örgütü. dursun karataşın liderlik ettiği dönemde çokca ses getiren suikastler ve eylemler yapmışdır.