türk kelimesini daha az kullandığı söylenene lider.
ülkede az et tüketiliyor diyorlardı, doğruymuş. fosfat eksikliği başgösteriyor çünkü.
tayyip erdoğan türk demiştir ama türk, kürt, laz, çerkez demiştir.
tayyip erdoğan türk demiştir ama türk milliyetçisi de değiliz kürt milliyetçisi de değiliz demiştir.
ancak bahçeli "türk milleti" demiştir. türk milliyetçiliğinin ana damarlarından "ziya gökalp'ten" bahsetmiştir.
erdoğan gibi türk'ü alt kimlik olarak sunmamıştır.
diyarbakır'da gayet iyi ve akıcı konuşmaktadır. pkk'ya laf söyleyemediğini iddia ediliyor fakat diğerleri pkk'nın bile adını ağzına alamıyorlar. diyarbakır'a gibip üstüne basa basa "türk" kelimesini kullanan kaç siyasetçi gördünüz?
siyaset dünyasında kendi kendisine ayar veren ilk siyasi olarak geçecek mhp genel başkanı.
erdogan'ın " siz ırkçısınız kafatasçısınız " söylemine öyle bir cevap vermiş ki hem erdoganı haklı çıkarmış hem de kendisine ayarın kralını vermiş izliyoruz;
" bize meydanlarda ırkçı, kafatasçı diyor ey erdogan biz kafatasçı olsak sen başbakan olabilir miydin "
bu söz üzerine yorum yapmıyorum ve sadece susuyorum.
durma hak bildiğin yolda yürümeye devam et.şunu bil ki bozkurtların her zaman seninle olacaktır.
durma devam et hilecilere hurdacılara talancılara sözde müslüman özde din simsarlarına bölücülere hainlere karşı verdiğin şerefli mücadeleden asla bir adım geri atma.bir gün türk milletide mutlaka senin yanında olacaktır.
durma seni ve partini arkadan vurmak isteyenlere karşı onurlu kararlı mücadeleni devam ettir.sen türk siyasetinde her zaman dürüstlüğün temizliğin adaletin sembolü olarak anılacaksın.