"Vicdansızlar koalisyonu, Oslo birlikteliği, Habur kafası, imralı klavuzluğu, güdümlü medya, boyunduruk altına girmiş iktidar, kimliğini kaybetmiş ana muhalefet, teröre sırtını dayamış siyasi bölücüler geniş bir yelpazede buluşmuş ve Türkiye'yi teslim almak için adeta sefere çıkmışlardır."
Dr. Devlet BAHÇELi
babası hayatta olmayan benim babalar gününü en içten dileklerimle kutladığım babamdır.kendiside davası için verdiği mücadelede evlat sahibi olamamıştır.ama bilsin ki milyonlarca ülküdaşı onun evladıdır.o da bizim babamızdır,devlet babamızdır.
babalar günün kutlu olsun güzel gülüşlü adam.
recep tayyip gibi diyarbakırda ahmet kaya'nın acısını paylaşıp antalya'da hayat tarzınızın garantisi benim diyip konya'da dinden imandan gaz vermez. kemal kılıçdaroğlu gibi atatürk'ün partisini atatürkçü çizgiden uzaklaştırıp ezilip büzülmez. ankara'da, istanbul'da, diyarbakırda, trabzon'da aynı cümleyi kurar: ''ne mutlu türküm diyene.''
akp iktidarının bütün foyalarını ortaya döken liderdir.terör örgütüyle görüşüyorlar dediğinde birileri devlet beye ''şerefsiz'' demiştir.oysa ki kimin ne olduğu oslo da belli olmuştu.
tayyibe '' SAYIN BAŞBAKAN BiZ MORGLARDA ŞEHiT CeNAZESiNDE NÖBET TUTARKEN; SiZ HABURDA TERÖRiSTLERi DAVUL ZURNAYLA KARŞILADINIZ."diyerek yine ayarın hasını vermiş genel başkanımızdır.
gerek partisinde gerek ülkede hizipçilik yapmaya çalışanlara engel olmuş türkmen beyimizdir.
kendiside kutlu ülküsüde hedef olmuş ama yıkılmamıştır.
türk milletine fazla gelecek derecede karakter sahibi ve düzgün bir kişiliktir.bugünlerde bölücü oyunlara ne şekilde olursa olsun prim vermediği için yine hedef tahtasındadır. http://www.vidivodo.com/v...spartada-showhaber/927432
''Terörü bitirecekseniz biz kaybetmeye hazırız,
Terörü bitirecekseniz biz iktidar olmamaya razıyız'' diyen adı gibi devlet adamı ve vatanseverlerin kalesi olan milliyetçi hareket partisinin genel başkanıdır.
eğilmediği bükülmediği ve başkaları gibi çark etmediği için sevilmemesi gayet normaldir.
devlet bey kürü sorunu varmıdır? evet devlet bey kuter sorunu varmıdır? evet devlet bey kurt sorunu varmıdır? evet devlet bey kurtu sorunu varmıdır? evet peki ya devlet bey kürt sorunu varmıdır? sus sus kimse duymasın var ama yok diyelim yoksa bu köylülerden nasıl oy alırız. kısaca zihniyet bu.
ülkücü gençliği eve, kahveye ve ocağa hapsetmiş liderdir.
pkklıların yatıp kalkıp dua etmesi gereken tek liderdir.
devlet reis olmasaydı emin olun pkk şehir merkezlerinde fink atamazdı.
ayrıca apo'nun nefes almasını bile devlet reis sağlamıştır.
siyasetçi olamayacak kadar temiz bir adam. düşündüklerini başkalarına yaranayım diyerek yontmuyor. çok saf, çok temiz, çok duygusal bir adam. siyasetçi olamayacak kadar hem de...