günde 20 şehit verilen bir ülkede, terörist geçerken bayrağı indirilen bir ülkede, bir bölümünde fiilen bölücü kürtlerin egemen olduğu bir ülkede ayağı takılıp düşmese varlığından haberdar olamayacağımız milliyetçi(!) parti lideri..
hani sarı sendika diye bir şey vardır ya...işverenle işbirliği yapıp, işçisini satar...
Bakıyorum da bugün yere kapaklanmış diye gündem olmuş. zaten başka birşeyle gündem olsa şaşarım. öyle tuhaf ülkeyiz ki bir parti liderinin yere kapaklanmasında dahi insanlarımız sevinenler ve üzülüp onu savunanlar olarak ikiye ayrılabiliyor. insanlık hali düşer de kalkar da bunu siyasi mecrada tartışmakta nedir arkadaş. sanırım ülkenin iyice cılkı çıktı gitmek isterdim buralardan ama imkanım yok maalesef. ayrıca bahçeli'nin kesinlikle gitmesi gerektiğini düşünenlerdenim. bu kadar etkisiz siyasetçi olunur mu arkadaş.
istem dışı şekilde yere düşmüş olan milliyetçi hareket partisi genel başkanıdır. aslında bu adamın düşüşü komik değil, gerçekten komik değil. bir dedenizin ya da babanızın yere düşüşünü hayal edin. hem de bir çok insanın önünde. yani saygı duyulan bir insana gülmek gerçekten ahlaki olarak güzel değil. sen de düşersin, öteki de düşer, ben de düşerim, kısacası herkes düşebilir. kimse isteyerek düşmez, kimse kendini rezil etmek istemez. kısacası bir insana sakarlığından veya dikkatsizliğinden dolayı kimse gülemez.
dipnot : videoyu ilk izlediğimde gülmedim. onu da hatırlatayım dedim.
lan bende düştüm çok kez. etrafımda da düşen oldu. bunun için başlık açmadım, geçti gitti. siz düşseniz gülmeyeceksiniz kendinize, adamın canı acıdı belki, sizin gibi köpeklere madara olmamak için onu bile yaşayamadı herif.
ülkücü değilim, zerre sempatim yok, ama insanlığınızı kaybetmişsiniz.
istifini hiç bozmadan devam etmiştir. ama gelişinde bir anormallik vardı zaten çarpık çarpık yürüyor...
ertuğrulgazi'yi anayım derken kendi gazi oldu. geçmiş olsun sayın bahçeli . *
milletvekili maaşını hiç almadan tamamını şehit ailelerine bağışlayan, kişisel seyahatlerde parti makam otosunu kullanmayan, ermeni araştırmaları için kendi parasından 400 bin tl türk tarih kurumuna bağışlayan, genel başkan olmadan evvel çok zengin olup, siyasete girdikten sonra zenginliği azalan bir lider...
ve bu insan bugün ayağı halıya takılıp düştüğü için köpekler kahkahalar ile gülüyor.
milletvekili dokunulmazlıkları kaldırılsın diyen türkmen beyidir.milliyetçi hareketi iyi kötü bir yere getirmiş liderdir.ülküdaşlarının her zaman yanında olduğunu bilmelidir.
10 yıldır terörü hortlatmaktan başka bir şey yapmayanların terörü bitirebileceğine inanan insan. bir de "biz arkandayız, kandile türk bayrağı dikin" demiş.
uzun lafın kısası terörle mücadele hakkında gram bilgisi olmadığını tekrar kanıtlamış boş siyasetçi.
belli bir güruha yaptığı konuşmada erdoğan a terörle mücadelede destek verdiğini belirten mhp nin başındaki müdür.
korkma, sana oy veren anadolu çocukları ve hatta biz ülkücü camia, senin arkandayız, yalnız bırakmayız. yeter ki kandile türk bayrağı dikme cesaretini göster benzeri şeyler gevelemiş.
10 yıllık akp iktidarında bu başbakan ve kadrosu ile terörle mücadele olabileceğine inanacak kadar saf olmasını aklım hayalim almıyor.
bunu samimi olarak söylediğine kesinlikle inanmıyorum.
piyeste kendisine verilmiş rol gereği bunları çıkıp kağıttan okuyor.
ve buna rağmen hala bu adama veya etrafındaki kendisinden zerre farkı olmayan kadroya oylar veriliyor.
mantık denen şey çarşı iznine çıkmış akabinde firar etmiş, bulabilene helal olsun.