akp polisinin 29 ekim kutlamalarına müdahalesini, türk bayrağı açan vatandaşlara girişilmesini haklı bulan mhp genel başkanı.
aklı başında her mhp'li kraldan çok kralcı olan bu zat-ı muhteremin bazı konularda betonlaşmış tavırları olan mhp'nin içine ettiğini görüyor kuşkusuz, ülkücüleri sevdiğimden değil adam koca camiayı maymun etti, üzülüyorum bunlarada ondan.
türkiyenin en iyi komedyenidir. seçim meydanlarında ulur, mecliste el pençe divan durur. arada değişik çıkışları olur. sevmediği pkk ve kürtler varlığının en temel sebebidir. şehit ve gazilerin kanıyla siyaset yapmayı kendisine adet edinmiştir. gencecik insanların hayatını kaybetmesi onun için bir sıkıntı teşkil etmez. ne zaman eline fırsat geçse kandile girelim mesajları verir.
+ yahu sn bahçeli savaş 30 yıldır sürüyor ama çözüm yok başka yol bilmez misiniz siz?
- otuzalsk etnik vörsün
siyaset yapmayı bilmeyen dürüst bir liderdir. Kendisini her yönden takdir ederken mhp nin geleceği açısından yerini daha genç ve aktif birini bırakmasını temenni etmekteyim.
koltuğunu devrederek en büyük hizmetini yapmasını beklediğimiz insan. ayıptır yahu akp'nin yan firması olmak yakışır mıydı sana? her sıkıştığında onlara destek sağlayıcı duruşlara bürünmek, enteresan enteresan beyanatlarla şoka sokmak milleti.oktay vural'a devret artık şu işi.
29 ekim cumhuriyet bayramı yasaklanamaz derken atatürkün mirasına sahip çıkan gençleri özentilikle suçlayıp elit bir tavır sergileyerek kendince tayyibin yanında protokole oturmayı kabul etmiştir.