mhp ye karşı bir insan olarak.
mhp içinde tek tük beğendiğim adamlardandır.
boş konuşmayın ülkücüler giderse çok ararsınız liderinizi.
şahin kanat kendine abdullah çatlı mı arıyor anlamadım.
muhalefetsin anladık. eleştiri yaparken gülümseyecek halin yok. onu da anladık. ama bir adam bir kez bile tebessüm ederken görülmez ve sürekli böğürerek konuşur. hiç mi imaj neyin danışmanınız yok arkadaş. partisini baraj altında bıraktıktan sonra bir kaç kurultay sonra dönmek üzere yalandan istifa eden parti lideridir. bari biraz dürüst olup ta hiç etmeseydin istifa daha iyiydi. yok bu başarısızlıktan sorumlu benim ayakları falan. daha niye geldin tekrar madem başarısız oldun? bundan sonra ki en büyük başarısı da belki partisine barajı geçirmek olacaktır. geçiremezse de mühim değil. istifa edip bir kaç kurultaya geri gelir. ta ki allah gecinden versin hakka yürüyüne dek partinin başında kalır. koskoca ülkücü topluluğun başka bir lider çıkaramaması gerçekten düşünülmesi gereken bir konu.
--spoiler--
Allahın izniyle yılmadan, yenilmeden ve yılgınlığa düşmeden aziz milletimize tercüman olacağız, sesini ve hissiyatını en iyi şekilde ve demokratik vasıtaları tümüyle kullanarak temsil edeceğiz.
idris naim şahinle ilgilendiği kadar kendi partilileriyle ilgilense keşke. ortadoğu gazetesi idris naim şahin haberi yaptığı kadar partinin haberini yapmıyordu bir aralar. ha o kadar çok seviyorsun idris naim'i partiye davet et.
mhpnin başına gelen en kötü şeydir, ne bir liderlik vasfı var ne iki kelimeyi akıcı konuşabilme yeteneği, o adam çekilse yerine esaslı biri gelse belki de mhpnin oyları bile artacaktır.
söylediği şey şudur, kürt açılımına muhalif tek bakan idris naim şahin'dir ve görevden alınmıştır. kürtlere taviz vermek için bu işe muhalif yegane bakanın görevden alınmasını eleştirmek, idris naim şahin'i sahiplenmekse, o halde sahiplenmiştir.
""biz bugün söğüt'teysek, biz bugün tarih yaptığımız ve tarih yazdığımız mübarek topraklarda isek bunun elbette sebebi bellidir.
buradan türklük yeni bir çıkış yapmalıdır. türkiye, buradan silkinmeli, buradan kuşatmayı yarmalıdır.
teröristler, acizler, korkaklar, pısırıklar, katile kucak açan uğursuz yüzler, sömürgeciler söğüt'ten patlayacak milli volkanla karşılaşmalıdır.
"merdiven stratejisi" adı altında hainler büyük türk milletinin muhatabı haline getirilmiştir. pkk merdiven tırmanırken, türk devleti basamak basamak aşağı inmektedir. başbakan erdoğan, imralı canisinin ağzına bakmakta, hükümet kandil'den ne olduğu şaibeli olan çözüm hamleleri beklemektedir. çözüm koalisyonu, çözülmüş ve çürümüş vicdanlarıyla türkiye'nin başına yeni bir çuval geçirmenin arayışındadır.
türklüğün; muzafferiyetini ve cihanı hükmü altına alarak insanlığın kaderine imza atmasını sağlayan asıl sır söğüt ocağı'dır.
söğüt bir başlangıçtır, ama en hayırlı başlangıçlardandır.
söğüt ikinci ergenekon'dur, ikinci türeyiş destanı'dır, yakın veya uzak coğrafyalara tebliğ edilen oğuz destanı'nın ağırlık merkezidir.
bizim yol göstericimiz yine bu kutlu isimler olacaktır.
turgut alp, aygut alp, konur alp, hasan alp, akça koca, samsa çavuş, köse mihal, gündüz alp bizim mukaddesatımıza ruh katmışlardır.
ve manevi emanetleriyle katmaya da devam edeceklerdir.
barıştan bahsediyorlar, barış süreci hezeyanlarıyla vakit geçiriyorlar; ama bunun için ne gerektiğini, pkk'nın hangi tavizlerle emellerinden cayacağını ortaya koyamıyorlar.
bağımsız kürdistan'ı inşa ediyorlar, ama bunu çözüm kılıfına saklıyorlar.
pkk'yı affetmeye hazırlanıyorlar, şahadetler üzerinden el sıkışarak imralı canisinin serbest bırakılması için türlü kurnazlıklara başvuruyorlar, ne var ki bunları çözüm etiketiyle kapatmaktan da geri durmuyorlar.
--spoiler--
"başbakanın söyleyemediği, sırrını ve anlamını bilemediği büyük kudretin ismini kendisine hatırlatırım ki, türk vatanı üzerinde yaşayan muazzam beşeriyetin ismi büyük türk milleti, devletinin ismi türkiye cumhuriyetidir.
türk milletinin müşterek lisanı türkçedir.
türk devleti ülkesi ve milletiyle; ayrılmaz, bölünmez, parçalanmaz ve devredilmez bir bütündür ve bildirmek isterim ki, ebediyete kadar kesinlikle böyle kalacaktır.
türk milleti etnik bir yapıya atıf yapmaz, biyolojik beraberliğe göndermede bulunmaz, ırkı önceliğine almaz.
türk milletinin eşit ve saygın fertleri türk cumhuriyetine vatandaşlık bağıyla bağlıdır ki, bundan dolayı herkes eşittir türkiyedir."
--spoiler--
"Başbakanın söyleyemediği, sırrını ve anlamını bilemediği büyük kudretin ismini kendisine hatırlatırım ki, Türk vatanı üzerinde yaşayan muazzam beşeriyetin ismi büyük Türk milleti, devletinin ismi Türkiye Cumhuriyetidir.
Türk milletinin müşterek lisanı Türkçedir.
Türk devleti ülkesi ve milletiyle; ayrılmaz, bölünmez, parçalanmaz ve devredilmez bir bütündür ve bildirmek isterim ki, ebediyete kadar kesinlikle böyle kalacaktır.
Türk milleti etnik bir yapıya atıf yapmaz, biyolojik beraberliğe göndermede bulunmaz, ırkı önceliğine almaz.
Türk milletinin eşit ve saygın fertleri Türk Cumhuriyetine vatandaşlık bağıyla bağlıdır ki, bundan dolayı herkes eşittir Türkiyedir."
--spoiler--
''Bırakın; bölünme uydusu olanların, BOP tuzağına düşenlerin, Kandil yamacına çözüm paraşütüyle inen soytarıların yedikleri, içtikleri ayrı gitmesin. Bize büyük Türk milletinin sevgisi ve bağlılığı ziyadesiyle yeter''.
bugünkü grup toplantısındaki konuşmasında ; "akp, chp, bdp, imralı canisi ve kandil artıkları aynı safta toplansınlar, aynı kalıba girsinler. biz hepsine bozkurt gibi direniriz." sözünü söylemiş lider.
ciddi olarak değil de daha ziyade bir latife olarak bir nebze katlanılabilecek vakıayı eşhas.bende daha çok hobit çağrışımı etkisi yapar, böyle de tuhaf bir aksiyete meydan verir.
- başbuğ'u ziyaret etmek demek türk silahlı kuvvetleri'nin tümünü ziyaret etmek anlamına gelir
- bugün, imralı canisiyle müzakere edilip, türk devletinin itibarı ayaklar altına alınırken, bizzat terörle mücadele edenlerin terörist olarak suçlanması milletimizin tasvip etmediği bir gerilemedir.
- bilinmelidir ki, silivri, imralı'nın dengi ve eşiti değildir
- sayın başbuğ'u teröristlerin seviyesine kimlerin düşürdüğü sağduyulu herkesin malumudur
- imralı canisiyle pazarlık yapanlar, imralı'ya yüz sürenler taraflarını artık kuşkuya yer bırakmayacak derecede açık etmişlerdir
- bölücü teröre anlam ve değer yükleyenler, boyun eğmeyi, tavizi politika zannedenler imralı'nın yolunu tutarken, bizim de buna karşılık mücadele edenlerle buluşmamız ve haklarını teslim etmemiz normaldir ve kimseyi rahatsız etmemelidir
bunu ise sırf nispet olsun, imralı'ya muadil bir adım olsun diye yaptığımız söyleyenler, iftirayı ve dedikoduyu kendilerine meslek edinenlerden başkası değildir