bdpkk'lıları siktir eden karadeniz insanının yoğun ilgisine mazhar olan türk lider.
tabi mhp'nin karadeniz çıkarması yandaş medyada yeteri kadar yer bulamamıştır. alıştık artık her türlü adilik ve kahpeliklere. ama yılmak yok, geliyoruz devleti yönetmeye...
vakti zamanında (koalisyon olsa da) iktidar olduğunda yapamadıklarını şu an bol keseden yaparım ederim edebiyatına döktüğü için samimi gelmeyen parti başkanı. en azından bir seçmen olarak bana.
bulunduğu konumu hak etmeyen lider.
kılıçdaroğlu chp için neyse bu adam da mhp için o. hadi şahsım adına kılıçdaroğlundan oldukça memnunum. allah chp nin başından sonsuza kadar eksik etmesin. ama bu adam partiyi mahvetti. çoluk çocuğun maskarası haline geldi.
Ancak milliyetçi kesmin başında olmaması gereken adamdır. Milliyetçi kesmin artık tek bir çatı altında birleşmesi zaruridir. Bunun için sağ ve sol saçmalığından vazgeçilmedir. Ülkesini seven vatansever insanların birlik olma vakti gelmiştir.
mhp genel başkanı olduğu yıl doğan çocuklar bugün 16 yaşında. onun döneminde türk milliyetçiliği hep savunmada kalmıştır. bu kadar uzun süre koltukta kalanlar hep eleştirilir ama bahçeli halen görevde ve kimse aga bu nedir demiyor.
ben bir türk milliyetçisi olarak kendisinde bir cevher göremiyorum. ülke elden gidince mi bırakacak koltuğu anlamadım gitti.
mehepeli olmanın fikri özetidir. refleksif, içgüdüsel, programsız ve anlıktır. işin kötüsü her zaman hazırdır. mehepeliliğin silahsızlanmış halidir. geriye kalanıdır. ayrıca bu toprakların algısına göre sempatiktir.
--spoiler--
"Türkiyenin umudu, Türklüğün gücü, milletin geleceği ve milliyetçiliğin varlığı sadece Milliyetçi Hareket Partisine bağlanmış, sadece Milliyetçi Hareket Partisinde toplanmıştır."
bugün ki meclis grup toplantısında yine adamlığını göstermiş ve hakan şükür'e sahip çıkmıştır. türk siyasi tarihinde ender görülecek kalitede bir siyasetçidir. http://www.radikal.com.tr...1122994&CategoryID=78
--spoiler--
1982 yılıydı.
Gazi Üniversitesi Basın Yayın Yüksekokulunun 2. Sınıf öğrencileri Türkiye Ekonomisi dersinin hocasını bekliyorlardı. Az sonra sert görünümlü hoca kapıda belirdi. Kürsüye geçti, eline tebeşiri aldı, tahtaya kocaman bir (1) rakamı çizdi;
-Bakın dedi. Bu kişilik tir.Hayatta sahip olacağınız en değerli şey.
Sonra (1)in yanına bir (0) koydu. Bu, başarı dır. dedi. -Başarılı bir kişilik (1)i (10) yapar. -Bir (0) daha Bu, tecrübedir. (10) iken (100) olursunuz. Sıfırlar böyle uzayıp gitti: Yetenek, disiplin, Sevgi eklenen her yeni (0)ın, kişiliği 10 kat zenginleştirdiğini anlattı hoca Sonra eline silgiyi alıp en baştaki (1)i sildi. Geriye bir sürü sıfır kaldı. Ve hoca şu yorumu yaptı: -Kişiliğiniz yoksa, öbürleri hiçtir! Sınıf mesajı alıp sessizliğe gömülmüştü. 30 yıl önce öğrencilerine kişilik dersi veren o sert hocanın adı
Devlet Bahçeliydi
--spoiler--