halkı dediğiniz kişilerin içinde pkk'lılar olduğunu bildiği için bir kere baştan bu işe girişmemiştir. ülkücünün böyle bir şekilde meydanlarda olmayacağını bilir. bunlar sakince girdiğim kısımdı.
şimdi gelelim size beyinsiz liseliler. lan daha 5 gün önce bu adam adana'da mitig yaparken bu adamın arkasındaydınız. daha 5 gün önce ''devlet bahçeli adam gibi adam'' diyen sizlerdiniz. şimdi sırf gündem değişti. şimdi sırf bu adam olaylara destek vermedi diye adamı akp yandaşı, ezik ve tırsak biri haline getirdiniz. sizin fikirlerinize de düşüncelerinize de sokayım. siz gündem ne ise ona göre laf atan, gündem de neye bok atılıyorsa ona bok atan bir avuç aptalsınız.
devlet bahçeli'yi açıklamalarından dolayı eleştirenler 12 eylül özlemi ile yanıp tutuşan postal yalayıcılarıdır. halkı provoke eden akp, chp, bdp, tkp ve bir kısım aydın geçinen provokatör sanatçıların aksine itidal çağrısı yaparak üklücülerin protestolara dahil olmasına ve olayların daha da büyümemesine katkıda bulunmuştur. gün boyunca twitter, facebook gibi sosyal paylaşım sitelerinde yazan "ülkücüler namaz kılarken devrimciler nöbet tuttu, devrimciler ve ülkücüler omuz omuza" yalanlarını tekzip eder nitelikte beyanlar vererek kendi tabanını olaylara dahil veya müdahil etmemiştir. devlet bahçeli gösterdiği sağduyulu duruşla birçok kesimin haklı takdirini kazanmıştır.
yapmış olduğu açıklamalarla taksime giden ülkücüleri uyarmıştır. olayın saptırıldığının farkına varmış ve partisini de uyarmıştır. yine sakinliğini korumuş, metanetini elden bırakmamıştır. sorunun polisten değil, asıl sorumlularından kaynaklandığını belirterek partililerın gönlünü kazanmıstır. örnek bir politikacı durumu sergilemiştir yine.
malum çevreler tarafından tirsak olduğu iddia edilen lider.
lan amına kodumun beyinsizleri, devlet bahçeli bir işaret verse ölüme gidecek yüzbinler var. mhp genel merkezinden ülkenin doğusunu-batısını,güneyini-kuzeyini kan gölüne çevirecek güce sahipken kimden korkacak ki? tayyipten mi? polisten mi? yoksa marjinal gruplardan mı? adam, polis emir kuludur, asıl suçlu başbakandır, derken bile hükümeti destekliyor olarak algılıyorsunuz. beyninin tek lobunu çalıştırmayın dedik kaç kere.
beceriksiz siyasetçi. kavga çıkarsın, ortalığı kan gölüne çevirsin demiyoruz. ancak bu kadar korkak olmamalı. sen siyasetçisin bahçeli, ağzın laf yapamıyor, elindeki ülkücü gücünü kendi kendine köreltiyorsun, olaylarda seçmeninle aynı tavrı bile takınamıyorsun, açıkça beceremiyorsun. ya istifa et ya da bilge kağan'ın sözüne uy, titre ve kendine gel.
polisin suçsuz olduğunu, onların da emir kulu olduğu ve suçluların ise polisi yönetenler olduğunu belirterek son derece hakkaniyetli bir açıklama yapmıştır.