sıkıldığımız lider. mhp kralı olarak da kabul edilebilir. siyasal istikrarsızlığın türkiyede ki temsilcisidir. halk tarafından eğlence aracıdır, bir avuç kralım diyen halkı haricinde çoğunluk tarafında itibarı yoktur. acilen siyaseti bırakması gerekir.
12 kasım 2013 tarihli meclis grup toplantısı konuşması yine aptal saptal yarışmaların, salak saçma dizilerin, beyin özürlü yeni yetme toplum mühendislerinin ciyaklamaları arasında kaybolup gitmiş, izlenmemiş ve de dinlenmemiştir.
çok ilginç, yani hakikaten çok garip. medya neden yer vermiyor bu adama, neden ölü taklidi yapıyor dinledikçe anlıyorum. üzülüyorum lan halinize, halimize. bahçeli de üzülüyor. anlıyorum mimiklerinden, düşmüş yorgun suratından. konuşmasının can alıcı kısımlarında titreyen alt dudağından. bekliyorum bir yandan, istemeye istemeye. uyanıyorum hergün yeni bir güne. acaba diyorum, koşuyorum internetin başına. baş etmeye çalıştığı millet düşmanlarına yenik düşmemiştir inşallah bugün de diyorum. sonra söylediklerini okuyorum, altında cızıktırılmış konuşma metniyle alakasız tekerleme tadınki yorumları okuyorum. yine anlaşılmamış diyorum kendi kendime, üzülüyorum. umudumu kesiyorum herşeyden. memleketin her karış toprağı gün be gün altımızdan kayıp giderken, bu duruma kayıtsız kalabilenlere şaşıyorum. üzülüyorum sözlük, hasılı böyle işte.
ne kadar kendisini sevmesem de mevcut siyasiler arasında en dürüst ve ahlaklı olanıdır. adana valisi hakkında yaptığı konuşması da benden helal olsun almıştır.
-Başbakan gençliğe ayar vermeye ahlak vermeye çalışmıştır. Ne var ki Başbakan, terör örgütlerine oluk oluk para akıtırken gençlerimizi kaderine terk etmiştir.
-Başbakan Erdoğan bal gibi belgeli ve şahitli bir şekilde inkar edilen, itibar edilmez bir siyaset cambazıdır.
-Evlatlarımız sokak ya da parklarda mı yatacak?
-Türk gençliği ahlaklı ve şuurludur... Aşağı yukarı her ailenin üniversitede okuyan çocuğu vardır.
Şüphesiz hiçbir aile çocuklarının ahlaksız ilişkileri içine girmesine razı olmayacaktır.
-Gençleri çarpık ilişkiler içinde göstermeye Başbakan'ın ne hakkı vardır.
-Öğrenci evleri ile ifadeler öyle bir hale geldi ki, sanki öğrencilerimizin hepsi suçlu hale getirilmiştir. Zira Başbakan, kadim arkadaşlarına bile peşin hükümlüdür.
-Öyle boyutlara gelmiştir ki bu iddialar sanki tüm evlatlarımız karmakarışık ilişkileri içindedir. AK Parti'nin içi bu tartışmayla çatlamış ve kaynamıştır.
-Polis şehirlerde ahlak devriyesine çıkmış ve savunmasız gençlerimizi baskı altına almıştır. Yazıktır.
-Gençlerimiz Başbakan tarafından hedef haline getirilmiştir.
- Hem zinayı kaldıran siz değilmisiniz.
--spoiler--
Adamdır. Ulu Liderdir. Bilge Liderdir. Liderdir de Türk islam Ülküsünü, Milliyetçilik Ülküsünü hakkıyla sözleri ve davranışlarıyla yerine getiren, Siyasete atıldıktan sonra serveti azalan 2 liderden biridir. Ama Siyasetçi değil Bir politikacı asla olamaz. Neden diye soracaklarınız varsa kıvırmayı sevmez beceremez dediği lafın arkasındadır. Tükürdüğü yalamaz Hiç değil Bazılarının kendi ağzıyla dedikleri gibi onlar kadar şerefsiz olamaz. Onun en yakın arkadaşlarından birinin de dediği gibi nam-ı değer Ağlak Baba'nın yani Biz o kadar şerefsiz namussuz ahlaksız değiliz dedikten sonra bunu 2 sene sonra yerine getirecek kadar şerefsiz ahlaksız namussuz değildir. Eğer bir insan şerefsiz namussuz ahlaksız değilse eğer siyasetçi ve politikacı değildir. Bu durumda Devlet BAHÇELi de Siyasetçi olarak göremeyiz.
Devleti ilgilendirmeyen önemsiz konularda akp ye muhalefet eden ama ne zaman önemli ve gerçekten muhalafet edilmesi gereken bir durum olsa akp nin arka bahçesi gibi olan partinin lideri.
yabancı dil bilmeyenlerden. gerçi konuştuğu türkçe bir çok insana yabancı.
edit: tbmm'deki özgeçmişine çok iyi derecede ingilizce biliyor yazılmış, ben hayatımda kendisinin ingilizce konuştuğunu görmedim. konuşsun bu entry'i yerim.
türk'süz millet , türk'süz devlet ve türk'süz vatan için kuyruğa giren alçaklar; dünden bugüne miras kalan milli ve manevi değerleri çözmek ve çökertmek için son derece faaldir..!!!