nasıl bir insan olduğunu hala çözemediğim insan arkadaş sen bundan bilmem kaç sene önce bilmem kaç sene bilmem kimle iktidar paylaştın o yıllarda milletin anası ağladı cumhurbaşkanı kitapçık mı fırlatmadı ne kaldıysa bugün çıkmışsın sanki kendin çok güzel hesap yapıyormuş gibi başkalarıyla dalga geçiyorsun ya artık şu adamlar çekilseler de bizde rahat rahat siyaset izlesek.
mhp'nin iktidar olmasını isterim tabi ki ama vatan elden giderken, güneydoğu resmen bölünürken orda sadece internetten kınama yazıları yazmakla olmaz bu işler sayın bahçeli.
bu topraklara az gelmiştir diyen oooooorrrrroooooospı çocıkları ezelden Türk'e düşman oldukları için ahmet kaya safinda yer almaları doğaldır. bu topraklar size dar gelecek kodumun ayrık otları sizi.
3 kasım 2002 seçimlerinden sonra istifa etmiştir. ama tabandan gelen yoğun baskı sonucu yeniden aday olmuş ve genel başkanlığa seçilmiştir. 21. asrı türk asrı yapma ülküsüyle hareket etmektedir. ama nereden anlayacak göt kılları...
bu şahıs zamanında gaza gelip 2002 seçimlerini yaptıran kişidir. barajı geçemeyerekte babayı almıştır.ve istifa edeceğini söylemiştir bu başarısızlıktan dolayı .o dönem seçimi kaybeden çiller,yılmaz gibi en kötü siyasetçiler bile istifa etmişlerdir ama bu edememiştir. o günden beri girdiği her seçimi fena şekilde kaybeder ama yine de koltuktan kalkmaz.
"Pkk derken, pes eden Kürt masonluğudur. Karşınızdaki Mhp ise Türk masonlarının ırkcı temsilcileri. Bunlar gündüz dövüşür akşam birlikte içerler. Çünkü patronları bir: Yahudi aileler. Hala delil soruyorsanız söyliyelim. Bahceli ergenokoncu pasaları savunuyor mu? Savunuyor. Bu pasalar kim? orduya sızmış Yahudi paşalar. Pkk asker öldürürken jet helikopter kaldırıp askeri kurtarmayan film izler gibi pkklıların Türk askerini öldürmeseni izleyen kripto yahudiler bunlar. Bu adamlar yurtdışına kaçarken bile pkk'dan yardım alıyor ve Devlet Bahçeli bu adamları can hıras savunuyor. "
Zamanında Abdullah Öcalan'ın asılmaması kararında Devlet Bahçeli'nin bizzat imzası var.
Neden mi? Bir parti başkanı partisinin varlık sebebini ortadan kaldırmak ister mi hiç?
--spoiler--
"Başbakan'ın Trabzon'da yaptığı 61 hesabına değinmek istiyorum. Değişik zamanlarda bizim 40 hesabımızla dalga geçen Başbakan bunu taklit etmiştir. Erdoğan zorlaya zorlaya 61'e tutunmuştur. Başbakan'ı bu matematik dehasından dolayı tebrik ediyor kendisinden daha fazlasını bekliyorum. 30 Mart'ta Trabzon'dan 61'i uman başbakan, mesela Adana, Adıyaman ve Afyonkarahisar'dan ne beklemektedir. Oraların plakası nedir acaba? Bizim 40 hesabımızı 61 rekoruyla kıran Başbakan, toplama ve çıkarmadan ziyade çıkarma ve bölme ile ve elinde abaküs ile yana yakıla hesap yapacaktır."