tırışka bir adamdır. o kadar sağlam davanın bu kadar az oy alma sebebidir.
ortada iyi bir muhalefetin muazzam istifade edebileceği kadar sapıtmış bir iktidar var. ve bundan bir püskevit kadar fayda çıkaramıyor amcam.
ortalama seçmen düşünüyor haliyle tamam rte ye oy verilmez ama kk ile bu db ye mi vercez oyumuzu diye.
insanların böyle karamsar olmalarının siyasetin her şeye rağmen rte nin at meydanı olarak kalmasının kk ile birlikte müsebbibidir aynı zamanda.
lan bengütürk tv de program yapan murat ide bu adamdan beşyüz kat vasıflı. ümit özdağ gibi bir adam varken bunu liderliğe seçen kadrılar mı yönetecek memleketi.
ister istemez yarı pkk lı chp ye gidecek oylar seçimde.
--spoiler--
"sayın başbakana istanbuldan söylüyorum; bilal oğlunu yanına al, karakola git. oradan da savcıya uğra ve yargının önüne çık. beraat ederse, kıymetli bir oğlundur yine kıymetini korusun. suçluysa gereğini sen yap"
--spoiler--
--spoiler--
Maden suyu şişelerinden dahi Türk ismini çıkaran şuursuzlar ''Yeniden Yargılama'' maskesi altında kendilerini unutturamayacaklardır.
--spoiler--
--spoiler--
"Başbakanın uzaktan uzağa sözde darbe davalarına atfen, 'haksızlığa uğramış olanlar ve cezaevinde günahsız yatanlar var' demesi tam bir suçüstü halinin itirafıdır.
Anlaşılan Başbakanın kafası, rüşvet ve yolsuzluk şokundan sonra yeni çalışmaya başlamıştır.
Geçmişte darbe davalarının savcısı olduğunu haykıran Başbakan şimdi bırakınız avukatlığı, mübaşir bile olamayacak bir siyaset çürümüşlüğünün tarafıdır."
--spoiler--
gidin araştırın, şu siyaset adamları içinde bundan daha onurlu bir adam daha var mı? harama el uzatmamış bir lider var karşınızda ama siz azıcık yalan söylesin birazda sikiversin istiyorsunuz. sizi tatmin edecek adam koltukta oturuyor gidin kucağına. hadi durmayın...
--spoiler--
''Bugünkü iktidarı batıran, sorgulatan, tartıştıran, gözden ve gönülden düşüren örtülmesi artık mümkün olmayan rüşvet ve yolsuzluk suçlamalarıdır. Bu aynı zamanda Türkiyenin de itibar, yaptırım, caydırıcılık ve saygınlığına tahminlerin ötesinde zarar vermektedir.''
--spoiler--
hiçbir şekilde oyuna gelmeyerek görevini elinden geldiğince yapmaya çalıştığını düşündüğüm siyasetçi. Her zaman çizgisini korumuştur. Ve devletten para almaması da takdir ettiğim davranışıdır. Adam gibi adamdır. Şunu da söylemeden geçemeyeceğim reis çok iyi ayar veriyor.