Ne zaman istifa edecek merak ettiğim mhp lideri. istifa etmeli çünkü kendisi dinlenmeli emeklilik hayatının tadını çıkartmalıdır öte yandan mhpye yeni bir isim renk katmalıdır artık yoksa mhp bu gidişle çok dayanamayacak ve büyük oy kayıplarıyla karşılaşacaktır bu oy kayıpları da gerçek vatan severlerin partisi ak partiye gidecektir. Siyasette her çözüme hayır denilirse olacaklar bunlardır.
Siyaseti bırakırsa sınırsız çay teklifi sunulsun kendisine çünkü siyaset yaptığı yok. Siyaset kendi kendine yürüyen bir çark değil konuşmak, tartışmak ve sonuca ulaşmak lazım fakat devlet bahçeli bu çarka çomak sokuyor ve siyasette ender görülen olaylara maruz kalıyoruz
Siyasette bu kadar hayır demek gerçekten kolay bir iş bana göre. Devlet Bahçeli ülke adına katkıda bulunmak, çorbada tuzu olsun istemiyor iş sevmezmiş gibi kaçıyor siyasetten. Yarın bir gün ülkenin başına mecburi geçecek olsa ilk işi istifa etmek olur sanırım.
Siyasi düşüncelerini derhal değiştirmeli olabildiğince devlete verimli olabilecek bir parti haline getirmelidir kendisini ve partisini. Devlet Bahçeli yüzünden mhp'de çöküşte, hiç bir reklam kampanyasında mhp ağırlığı göremiyoruz resmen ümitlerini yitirmişler. Bütün çıkar yollarına taş koymasa evet dese mhp bugün daha iyi yerlerde olabilirdi.
hayır demek için bahane ararcasına yöneltilen bütün çözüm önerilerini, tavsiyeleri, görüşme taleplerini, istekleri vs. tek kelime ile hayır diyerek geri çeviren, kendi içinde bulunduğu siyasi oluşumda bile artık sevilmeyen, 18 yıldır milliyetçilerin başına dert olmuş bir güruhtur. uzlaşı kültüründen uzak, yalnızca çözümsüzlük bilen insanların bizi yönetmesini, yönetimde söz sahibi olmasını düşünmek bile korkutucu.
Ülkeyi eline verseler "ben bununla ne yapacağım istemiyorum" der, kesinlikle der. Neden diye soracak olursanız bir kere adamın sorumluluk alma anlayışı olsa her müzakereye hayır cevabı vermezdi. Siyaset konuşarak sonuca ulaşılan bir alan. Konuşmayı iyi bilenler bu yüzden siyasetçi oluyorlar. Fakat devlet bahçeli ne yazık ki mhp'yi güçsüzleştirmiştir ve siyaset arenasından uzak tutmaya devam etmektedir.
Üstüne üniversite tezi hazırlanacak bir hayır politikası yürütüyor.. mhp git gide kan kaybediyor, mhp'nin nüfuz ettiği yerler git gide azalıyor. Gerçekten devlet bahçeli ile birlikte mhp asıl amacını yitirir oldu
bay hayır. ülkenin şu anda içinde bulunduğu kaosun mimarlarından biri de bence o. bütün alternatiflere hayır demesine rağmen hala ülkeyi yönetmeye talip olması da ayrı bir ironi olsa gerek.
Dik duruşu takdir edilmesi gereken aynı zamanda üstüne yapılmış bu kadar algı operasyonundan sonra malesef kitleler üzerinde hiçbir zaman silinmeyecek olumsuz bir izlenimi olan ve bu yüzden de mhp ile yollarını ayırması gereken kişidir.
Kendisi de bu durumun farkındadır.
Ancak seçim öncesi partiden ayrılması, diğer partiler tarafından meydanlarda ahlaksızca siyaset malzemesi olarak kullanılacağından ve bu durumun mhp'nin oylarında, bahçeli'nin pqrtinin başında durmasından daha fazla oy kaybettireceğinden, ortamın durulması suların berraklaşması gerekmektedir.
hani böyle hiç konuşmayan sert mizaçlı adamlardan herkes bi çekinir ve saygı duyar; bir konuşsa herkesin eline verecekmiş havası yaratır ya... halbuki, bi bok bilmiyodur da konuşunca sıçmaktan korktuğu için savunma mekanizması olarak böyle bir maske takınıyordur o vatandaş. bahçeli de bence öyle... akp eleştirilerini ezberledik, ama hala ve hala mhp'yi iktidar yapmak için ürettiği bir politika duymadık. çünkü dalga geçilir diye korkuyor.
Efendim şimdi ağır ülkücü olarak ben bu adamı artık pek göremiyorum. 70e merdiven dayamış hala siyasette konuşamıyor bile la. Ula otur evinde çekirdek çıtlat ne bilelim gazeteni oku çayını iç falan. Herneyse. Biran önce kenara çekilip genç siyasilerimizin önünü açması lazımDır kanaatimce. Yoksa mhp hiç haketmediği kadar az oy oranına sahiptir bu ihtiyar yüzünden..
17 senedir millete ne hayrı olmuşmuş sen git ona buna domal ama gel bahçeliye laf et güzelmiş valla.
koltuk sevdalısı dersiniz koltuğu reddeder sorumluluktan kaçtı olur.
oy vermediğiniz adamın neyini eleştiriyonuz siz at kafalılar, hayır ülkenin %50 si bahçeliye oy verdi de bi sikim yapmadı desen eyvallah derim...
benzer örneği de ülkücüler üzerinden gitmek mesela olay olur ülkücüler nerede sanane yaprağım ülkücüleri kim desteklemiş bu ülkede de gelip yardım dilenirsin. toplanın ne sikim yapıyosanız yapın.
götünüz sıkışınca mhp ne yapıyor? bahçeli ne yapıyor? ülkücüler ne yapıyor?
götünün sıkışacağını biliyorsan ya adam gibi destekle ya da götüne kendin sahip çık...