devlet bahçeli bilgili ve tecrübeli bir siyasetçi. geçmişte yaptığı hatalar yüzünden partisini gerilere atmıştır. bir çok milliyetçi insanı kendinden uzaklaştırmıştır. ilk üçlü koalisyonu kurmadan önceki seçim konuşmalarında yağlı urganı halkın üzerine atıp ne yapması gerektiğini bilirken. üçlü koalisyonu kurduktan sonra neden sırt çevirdi bu duruma şaşırtıcı.
Türkiye'nin bugünkü alt yapısını hazırlayan adam artık düzelme yoluna gider gerçekten şuan konuştuğu gibi kararlı olursa eminim ülkenin toparlanmasını tek başına sağlayabilecektir.
tv'de söylediklerine göre meğer tam bir koalisyon aşığıymış kendisi. çok istemiş, çok uğraşmış, taşın altına gövdesini koymaya bile hazırmış lakin nasip bu ya olmamış. tabi bizim bunu seçime 4 gün kala öğreniyor olmamız enteresan.
7 haziran gecesi çıkıp konuşan hayır diye esip gürleyen adam da benim dayımdı zaten.
bunadığından artık gerçekten emin olduğumuz kişidir.
7 haziran akşamı çıkıp koalisyon seçeneklerini sıralayan, biz hiçbirinde yokuz diyen daha görüşmeler başlamamışken her seçeneğe hayır diyen sanki kendisi değilmiş gibi çıkmış, akp geldi de, hiç niyetleri yoktu, savmak için geldiler koalisyon yapmak için değil diyor kendisi.
ha sen çok istiyordun koalisyonu da, ak parti oralı olmadı değil mi bahçeli? oyları düşüyor belli ki, hafızasını kaybetmiş taklidi yaptığına göre. insan şunları söylerken yaşından başından utanır hiç değilse.
Beyler herkese tavır almanın bir yararı yok. O kadar büyük lafların altına girmeyecekti o zaman ? Sorumluluktan kaçtı devlet bahçeli bunu göz ardı etmeye gerek yok
tam anlamıyla hayır'lı bir parti yöneticisi!! koalisyona yada diğer parti yöneticileriyle görüşme yapmamış, çözüme yanaşmamıştır. ülkemizin çözüm getiremeyen insanlara ihtiyacı yok.
Ülkeyi nasıl yönetecek bu adam iyi hoş yükseltti mhp'yi ama siyasi liderleri reddetmek ne bileyim çözüm yollarını tıkamak bana siyaset yapası gelmiyor izlenimi veriyor. Böyle siyaset yapılmaz zaten yanlıştır bu.
Bir kaç ay sonra olacakları söylüyorum. Bahçeli hükumete yanaşmak isteyecek ama bu sefer hayır cevabını kendisi alacak. Sebebi de ülkenin zor durumda olduğu anda elini çekmesi. Kötü gün dostluğu yapmadığı için bu cevabı alacak.
Hayır diyeceğine siyaset yapsa bu parti daha iyi yerlere gelirdi ama gündemden uzaklaştıkça parti düşüşe geçecektir. Kimse size mecliste oturun para kazanın diye maaş ödemiyor sonuçta
o eski devlet bahçeli değildir. Bilmiyorum belki de hep aynı kişiydi ama gerçekten böyle siyaset nerede var. Çocuk mu yetiştiriyoruz mecliste anlamadım ben beyler. Bu insanlar para almak için mi çıkıyor oraya. Ülke zor bir duruma düşmüş senden yardım isteniyor elini çekiyorsun hemen. Sözde milliyetçiydi bir de devlet bahçeli.
Sürdürdüğü politika ters tepip kendisine gelecek. Bu kadar hayırdan sonra , kendisinin işi düştüğünde ona da aynı şekilde hayır diyecekler. Çünkü devlet bahçeli bundan anlıyor bunu istiyor
nereye kadar hayır diyecek sessiz takılacak merak konusu. Siyasetin böyle yapıldığını bir tek ondan görüyoruz. Trip atıyor sanırım siyasilere. Biri gelip gönül almaz ki senden böyle yaparsan. Kapında köle mi olsunlar. Zaten parti olarak etkinliğini kaybetmişsin eskisi gibi değilsin. Yavaş yavaş düşüşe geçeceksin
Bu adamın bildiği bir şey varsa o da hiç bir şey bilmediği kesin. Kesin bu kuşkusuz. Adam ülkenin kriz anında yardımcı olması gerekirken bir anda yokum ben dedi falan. Ya beyler bu adam değil mi milliyetçi vatan sever. ilk fırsatta sırt çeviriyor. Şimdi kendilerine bir daha kim güvenecek ?
Bilgisayarda futbol menajeri oyunu falan yönetsin parti yönetmesin. ilk günden sorumluluktan kaçtı. Bu kadar sakinlik neden belli zaten adam oturmaya gelmiş. Seçim günü 3-4 reklam koy yürüsün işimiz. Beyler böyle partiler ödediğimiz vergilerden kazanıyor emek sarf etmiyorlar. Parayı hak ederek kazanmıyorlar
Merak ediyor musunuz ülkeyi nasıl yönetecek diye ? Sanırım ülkenin üstüne büyük bir küre koyacak ülkeyi dış dünyaya kapatacak. Üstüne de hayır giremezsiniz yazacak. Devlet Bahçeli ile çok farklı dünyalarda yaşıyoruz bana göre. Gerçekten böyle siyaset olmaz acilen mhp yükselmeli.
Oturduğu yerden para kazanan lider. Yoğun gündemde bile ismi duyulmuyor seçimlerden hemen sonra biz yokuz işte dedi. Adamlar bildiğin sorumluluktan kaçıyorlar para yemeye gelmişler. Ülkeye böyle partiler değil daha akılcı partiler lazım
Adam her şeye hayır diyor böyle bir şey ilk defa görüyorum. Hayır diye diye nereye kadar sürecek bu ? Trip atmaya gelmiş sanırım naz yapıyor ahahah. Siyaset bu beyler siyaset. En büyük 3. parti sizsiniz belirli bir kitlesi var
Ne zaman istifa edecek merak ediyorum. Yaptığı hayır açıklamaları için dönüp arkasına bakıyor mu ? Çocuk parkı değil siyaset. Ülke adına bir mesele varsa onu çözmek seninde sorumluluğun bahçeli.
Adama doğuştan sakinleştirici mi verdiniz. Hiç bir ülke meselesinde 3. parti olmalarına rağmen etkin değiller. mhp ilk kurulduğunda ki yıllarda böyle miydi ? devlet bahçeli ihanet ediyor mhpye. Milliyetçilik mhpde isim sadece. Asıl milliyetçi ak parti