Yılgınlığı mağlup edip, idealizmin kalesini kuran bilge Lider, iyi ki varsın. Bu ülkede liderin Türk Milliyetçiliğine hizmet edenlerden çıktığını bir kez daha hatırlatıp, Ülkücü Hareketin ve Türk milletinin gururu oldun.
Ben bu adamı savunmaktan yoruldum. Kendisi prensipli bir devlet adamıdır. Partici kimliğinden önce (aynı ümit dündarın asker kimliği gibi) devlet adamı kimliği gelir. iktidar uğruna sol görünümlü faşist teröristlerin bulunduğu koalisyona katılmaz, seçmenine verdiği sözü tutaraldığı oyla iktidara muhalefet eder. Tüm bunları türkiyenin çirkef siyasi hayatına uymayan adabıyla yapar. Mhplileri militan kimliğinden soyutlar, faşizme soyunan seküler milliyetçileri köreltir. Ülkede yalnızca demogojiyle oy toplayabilecekken tansiyonu düşürmek adına uçuruma yuvarlanan türkiyenin freni görevi görür. Kendi siyasi duruşu sebebiyle yeri geldiğinde chp ile yerş geldiğinde akp ile temasa geçer birlikte hareket eder. Senelerdir cemaat tehlikelidir, kürt açılımı tavizdir diye kıçını yırtarken herkes dalga geçer sonunda herkes onun çizgisine gelir. Tüm bu gündemi soğutan fren görevi gören devlet adabı bilen adama yıllardır ne kendi tabanının ne diğer partililerin demedikleri kalmamıştır. Ekonomik duruşu ziyadesiyle ithal ikameci, cihanı bilmiyoruz ama yurtta sulh ilkesini benimsediğini görebiliyoruz. Her ne desek boştur. Bu efendi adam yerine piç adam tercihinin siyasi düzlemdeki tezahürüdür. Ancak hatırlatmak gerekir ki türk ocaklarını siyonistlerin altınlarıyla kuranlar da çok radikal ve katıydı. Otağımızda daha fazla batı sermayesinin emrine amade meral akşenerler tansu çillerler görmek istemiyoruz. Evet bu çerçevede arap sermayesini nisbeten tercih edebiliriz. Zira entegre olduğumuz batı dünyasının iki yüzlü siyaseti her gün karşımıza çıkıyor. Keşke sayın Bahçeli yunan ve ermenilerle de geçmişe bir sünger çekip aramızı yumuşatsa. Zira manş denizine ve britanyalı nesle aşina değiliz.
Bugün harkulade konuşmasıyla ve her zaman ki gibi güzel benzetmeleriyle parmak ısırtmış adam gibi adamdır. Anlatımında hem akıcılık olsun hem anlaşılabilirlik olsun harika bir konuşma gerçekleştirdi. Tebrikler reyiz.
Başbuğ alparslan türkeşin ve şehitlerin bize emanet ettili davaya gram hizmeti olmamış hatta zararı dokunmuş şahsiyet. Yahu adam tek lafıyla milyonları sokağa döktü sen bugüne kadar ne yaptın ?
Adam gibi adam değildir maalesef. Adam olsaydı partiden emekli olurdu ve yerini genç liderlere verirdi. Şuan da kimse mhp' nin bir sonraki seçimlerde barajı geçebileciğinin teminatı veremez. Ama bizim yosmada bunu yapacak yürek yok maalesef.
Kendimizi kandırmayalım bugün sadece milletin gazını almıştır. Ortaya hiçbir çözüm yolu sunmadı. Habire türk milletide türk milleti. Bu adam yüzünden mhp iyice çaptan düştü.
"nasıl muhalefet yapılmaz" sorusunun en güzel cevabıdır kendisi. muhalefet partisi lideri olmayı düşünen arkadaşlar bu şahsı izlesin, bu şahsı okusun ve bunun yaptıklarını yapmasın yeter.
yahu kardeşim birlik beraberlik eyvallah da. hep mi ağayız, paşayız, asarız, keseriz çizgisinde konuşur koskoca muhalefet lideri?
bak kılıçdaroğlu çıktı, suçlamadan, ötekileştirmeden, ortamı germeden söylemesi gerekenleri, bir muhalefet liderine yakışacak şekilde söyledi ve çekildi.
bir yabancıya izletsen yemin ediyorum başbakan yardımcısı falan zanneder bu adamı.
ekleme: eskiden bu adamı eleştirdiğimde mhp'liler kızar ve eksilerdi. şimdi ise eminim ki bütün eksiler akp seçmeninden gelmiştir.
2019 akp osmaniye milletvekili aday adayı.akplilerin hepsi akp olmasa oy verirdik diyor kendisine,geçen seçim niye mhp'ye vermiyorsunuz deyince bahçeli püskevitçiye mi verelim diyorlardı.övüldüğü kitleye ahlaken yakışan kukla genel başkan.
gerçek seçmenine konuştuğu için vızıldadığı mhp mitinglerine göre çok daha coşkulu konuşan,bi ara erdoğan'ı vatana ihanetten yüce divana göndermekle tehdit eden başyancı.
Şuana kadar yaptığı ve benim dinlediğim konuşmalar arasında en akıcı ve can alıcı konuşmayı yapmış siyasetçidir. Ne mutlu türküm diyerekte taşı gediğine koyarak konuşmasını tamamlamıştır helal olsun.
akp'nin göt yalayıcılığından değnekciliğinden başka bir işe yaramayan mhp'lilerin gereksiz genel başkanı az kaldı akp'ye oy isteyecek kraldan çok kralcılık..
Doğu Perinçek ile devlet Bahçeliye satılmış diyenlere gülmek lazım. Devlete hizmet mi satılmak. Bahçeli de adı gibi devletin istediğini yapmaktadır. Bakın daha yeni şöyle bir tweet atmış:
Bu yoldan dönüş olmadığı gibi, yolculuktan pişmanlık da yoktur. Unutulmasın, ÖTÜKEN sancağı inmeyecek, SÖĞÜT ocağı sönmeyecektir.