aylar önce söyledim yine söylüyorum. koltuk değneğidir. büyük ihtimalle ellerinde herkesi şok edecek bir kaset var. yahu adam bu yaşa kadar evlenmemiş kasedi çıksa ben bile mutlu olurum ama bu öyle bir kaset değil belli ki. yoksa aklı dengesi yerinde bir adam bir önceki seçimde tüm söylediklerinin zıddını yapar mı?
1982 yılı Gazi Üniversitesi Basın Yayın Yüksek Okulu’nda 2. sınıf öğrencileri Türkiye Ekonomisi dersinin hocasını bekliyor. Sınıf ögrencilerinin gürültü patırtısıyla sallanırken sert görünümlü hoca kapıda beliriyor. içeriye kızgın bir bakış atıp kürsüye geçiyor.
Tebeşirle tahtaya kocaman bir (1) rakami çiziyor. “Bakın” diyor. “Bu kişiliktir. Hayatta sahip olabileceğiniz en değerli şey.
” Sonra (1)’in yanına bir (0) koyuyor: “Bu başarıdır. Başarılı bir kişilik (1)’i (10) yapar”.
Bir (0) daha koyuyor. “Bu tecrübedir. (10) iken (100) olursunuz”
Sıfırlar böyle uzayıp gidiyor: Yetenek… Disiplin… Sevgi…
Eklenen her yeni (0)’in kişiliği 10 kat zenginleştirdiğini anlatıyor hoca… Sonra eline silgiyi alip en bastaki (1)’i siliyor. Geriye bir sürü sıfır kaliyor. VE hoca yorumu patlatıyor.
Kişiliğiniz yoksa öbürleri hiçtir!
bunu anlatan hoca devlet bahçelidir. kimse onun adamlığını sorgulamasın. !
Her türlü terör örgütüyle iş birligi yapan pkk nin don lastigi hdp ile el ele tutuşmuş vatan millet sevgisi nedir bilmeyen utanmaz arlanmaz sahtekar laikçilerin dil uzattığı lider.
Kudurun lan şer ittifaki. Hdpkk ile ayni saftaki herifler gelmiş kendisine vatani satmış diyor. Siz kim köpeksiniz? Sizin ne haddinize?
Son yaptığı konuşmalar ile Ülkücü camianın tepkisini çekmiş bir lider. Ülkücü olanlar zaten mecliste hayır oyu verdiler ancak Ülkücü olmayıp siyasetçi olanlar, kurt postuna bürünmüş tilkiler Ülkücü'leri küçük duruma düşürdüler.
Eğer gerçekten türkiyenin daha iyi noktalara geleceğini düşündüğü için başkanlığa evet diyorsa, referandumdan sonra siyaseti bıraksın bizde samimiyetine inanalım.
çıkarı olmadığına ancak bu şekilde inanırım.
allah belanı versin devlet bahçeli zaten bu ülkede her milliyetçiyim diyen türk milliyetçisi olsaydı ülke şu an bu halde olmazdı. demek ki bunların yolu hep aynı, başımıza sarmışlar ajanları ülkeyi kukla gibi idare ediyorlar.
ilerleyen yıllarda vatan haini olarak anılacaktır.
başkan yardımcılığı için vatanını satmıştır.
gider ayak ülkeye en büyük kazıklardan birini atmıştır.
Ülkücüler bu adamı artık lider olarak görmüyor. Çevresindeki 3-5 menfaatcinin dalkavukluguyla gitsin gidebildiği kadar. Ama zannetmesin ki ona oy veren ülkücüler ve diğerleri dün söylediğini unutan ve tam tersini yapan kendisini affedecek. Bize ve tüm Türk milliyetçisi vatandaşlara yaşattığı utancla son nefesini verdigin de tarihin çöplüğünde ki yerini alacak.