--- alıntı ---
Rusya’nın Suriye’deki Türkmenlere yönelik hava saldırısını protesto eden sayın ahalimiz, Beyoğlu’nda Rusya Konsolosluğu yerine, yanlışlıkla, bayrağını benzettikleri Hollanda Konsolosluğu’na yumurta fırlattı. Hollanda Konsolosu tweet attı, “gene binayı karıştırdılar, ne zaman Rusya’ya öfkelenseler bize geliyorlar” dedi.
*
(Hollanda konsolosluk binası 300 senedir, 1714’ten beri orada… Rusya konsolosluk binası ise, 250 senedir aynı adreste… Sanırsın geçen ay açıldılar, sayın ahalimiz hâlâ karıştırıyor.)
--- alıntı --- http://www.sozcu.com.tr/2...l/yeni-osmanlilar-993269/
kendi gibi "40 yapar hesaplarıyla", aptallığıyla, etkisizliği ile daşak geçilen...
herkes rolünü oynuyor hayatta.
kk nın görevi halkçı partiyi
db nin görevi milliyetçi partiyi bitirmek...
hava sahamız ihlal edilmiş, rus uçağını düşürmüşüz, ufukta savaş tehtidi var...beyzademizin umurunda değil. ne kafası yaşıyorsa artık?
bir açıklama yok.
ama önemli olan genel başkanlık. değil mi sözde türkmen beyi?
tam bir proje adamı.
cia için mi çalışıyor, mossad için mi, yoksa em ay siks için mi? ama türkiye için çalışmadığı, türkiye'yi düşünmediği kesin bu adamın.
kendine rakip olarak gördüğü isimleri partiden ihraç etmeye hazırlanıyor şimdi.