şüphesiz ki insani duygularını yitirmiş, ırkçı, kinci mahlukatlara cehennemde çok büyük azap vardır. allah katında herkes eşittir. bir kimsenin çinli ve ya türk olması katledilmesi, linç edilmesi için bir sebep değildir.
Türk milleti ile akraba topluluk olan koreliler ile Çinlileri aynı kefeye koyan gereksiz.
Bir MHP'li olarak artık benim genel başkanım değildir. Elbet partimizden defolup gidecektir.
Türk milliyetçiliğinin önünün açılması için bir an evvel bundan kurtulmak şart oldu.
Koskoca parti sayesinde ite köpeğe maskara oluyor.
Yazıklar olsun.
doğruya doğru, yanlışa yanlış diyebilen mhp genel başkanı.
MHP Grup Başkanvekili Yusuf Halaçoğlu’ nun CHP hakkındaki, “Biz eğer Sayın Baykal’ ı desteklemiş olsaydık, AKP’ nin tabiriyle ‘Dinsiz bir partinin, inançsız bir partinin adamını seçtiniz’ diye bize yükleneceklerdi” sözlerine Twitter hesabı üzerinden tepki göstermiştir.
eskiden ülkü ocağı dendiği zaman ayrı bi düşünce yapısı varmış gerçekten memleket için birşeyler yapan insanlar ülkücüymü ama sanırım 2000 li yıllardan sonra ülkü ocaklarına liseli , ilokullu ergenleri alınca önceden vatan millet için kavgaya giden nesil ondan sonra karı kız kavgasına gider olmuş. hah. işte o partinin genel başkanı bu adam.
şu sıralar "seçimlerde biraz fazla oy aldık, şöyle %13-14'lere çekilelim." diyerek siyaset yaptığını düşündüğüm mhp lideri.
seçim sonuçları sonra yaptığı söylemler olsun, parti içinde birazcık sivrilen kişilere takındığı tavır olsun
(bkz: sinan oğan) (bkz: mansur yavaş) (bkz: engin alan)
ülkücüleri sokaktan toplama ve kavga vakalarını azaltma bakımından iyi, apoyu bugüne kadar yaşatma ve çinli adıyla korelilere yapılan saldırıları faşistçe savunma bakımından kötü bir lider.
bugün akp'nin "koalisyon" görüşmesi sonrası "biz yokuz" diyen siyasi tarihimizin en vizyonsuz ve gereksiz kişisi olduğunu kanıtlayan kişisi.
cidden yeter artık yahu. bu ülkeye bugüne kadar tek bi yararı olmadı. aksine kriz ve koas çıkararak, sağ zihniyetleri hep iktidara taşıdılar.
şimdi ise akp'yi iktidara taşıma derdinde. aferim sana.!!