Chp zannederim mhp akp ittifakı olmasaydı, devlet bahçeli yi aday gösterecekti.
işin komik tarafı chp, mhp ile akp nin artıklarıyla iş yapmaya çalışıyor. Gül ü denedi olmadı, merale millet vekili sattı olmadı...
Ulan koca partiden bir adam çıkmaz mı? Asıl koyun sizsiniz. Chp nin başına eşşek bağlasalar "tıpış tıpış " gider yine chp ye oy verirsiniz. Böyle vizyonsuzsunuz.
''keşke yunan galip gelseydi'' lafını alkışlayanlarla, bu millete koyana ihale verenlerle, milliyetçiliği ayaklar altına alanlarla, öcalan'a ''sayın'' diyenlerle bir aradadır.
Adi devlet kendisi illet olan ajan . Bozkurtlara köpek diyen , türklügü ayaklar altina alan , memleketi ve milletini yabanci sermayeye peskes ceken rte nin dibinden ayrilmayan ve hala mhp nin basinda olup mhp yi tarihe gömecek olan kisi .
gölge lider diyince kimsenin inamadığı gölge lider. Artık pfdk'ya bile şak diye talimat veriyor tak diye yapıyorlar. Yani bile derken önemli bi cacık olduğundan değil de ergenler dışında kimsenin umursamadığı bir yer olması anlamında.
1980 öncesi mgk toplantilarinda radikal solcu partilerle ayni duzeyde tehdit olarak görulen partinin, başbugun ölumünün akabinde enteresan şekilde parti baskanligina getirilmis lideri. Simdi tehlikeden ziyade kuzu olarak gorülup uçbeyi falan seciliyorlar. Aslanlarim benim, haclilar mentese yöresine cikarma yapmislar kosun bakalim ya da edebiyat fakultesinde kiz kavgasi varmis ona daha hizli kosarsiniz.
referandum da yaptıgı gibi yine rte'nin kuyusunu kazmaktadır, iyi parti seçime girebilr mi falan gibilerden bir soruya, "girsin ne var bunda, oy alacaksa bizden alır, biz buna rıza gösteririz" demiş şahsiyettir, bari mhp'den bir kaç vekil de gönderseydin üzerine diyorum valla.
devlet bahçelinin bu şekillerini görünce, rteye olan sevgim saygım bin kat artıyor, yahu adamın düşmanları sadece karşısında degil, yanında. harbi büyük adam şunu bunu yaptıgı için falan degil şu durumlarda bile önde çıkabildigi için.
nelerle ugraşıyor adam yav, çık karşısına savaş abi, hatta küfret.
sen tuzak kurdun, tuzak kuranların en hayırlısı öyle duracak sanıyorsun, ah ah...