çok enteresan bir siyaset izliyor akp'ye yanladığından beri. siyaset aslında doğru kelime olmayabilir. strateji desek daha doğru olur. kendisiyle ilgili herkesin ortak görüşü partisinin zayıflamasını göze alarak akp'ye yanaştığı olsa da aslında işin aslı öyle olmayabilir.
devlet bahçeli üniversite yıllarından bu yana (hatta öncesinden beri) ülkücü hareketin farklı kademelerinde yer almış, geldiği her seviyede devletle bağlantılı olmuş ve polis, mit, jandarma istihbarat (jitem vardı bir dönem) ile bağlantıları olan biriydi.
ülkücü hareket için başbuğ'un önemi çok ama çok büyüktür. kaldı ki polis, mit, jandarma istihbarat ve devlet güvenliği ile ilgili diğer kurumların içinde de ülkücü harekete gönül veren personel sayısı çok yüksektir ve bu sayı türkiye'de her dönem yüksek olmuştur. bu yadırganacak bir durum değil. siyasetle paralel düşünmemek lazım bu farklı bir konu. başbuğ bu derece önemliyken devlet bahçeli'nin sadece akp'ye bastonluk yaptığını düşünmek biraz safça geliyor açıkçası.
80 ihtilalini hatırlayalım ve o dönemdeki alparslan türkeş'i ve onunla beraber bugüne kadar gelişen süreçleri hatırlayalım. ve o süreçlerin sonunda başbuğ koltuğuna geçen devlet bahçeli'nin üniversite yıllarından bu yolculuğa geçirdiği aşamaları hatırlayalım...
Basitçe devlet bahçeli aman kıçımı kurtarayım akp'ye yanaşayım da meclise gireyim diyecek biri değildir.
Deniz baykal'ın pozisyonuna düşecek biri de değildir. (malum kaset mevzusu)
Bahçeli'nin ve mhp'nin oy potansiyeli ayrı bir konudur. Bahçeli'nin devlet ile olan bağlantıları (hükümet değil devlet) apayrı bir konudur.
Bahçeli'nin bu süreçte izlediği strateji, seçim sürecinde miting yapmaması, rte gölgesinde kalmayı tercih etmesi belki çok iddialı bir söylem olacak ama tamamen rte'yi bitirme amaçlı görünüyor. ince'nin ve Akşener'in arkalarına aldıkları rüzgarla ilerlemeleri her ne kadar ön planda olsa da akp iktidarının bitmesinde en önemli misyonu belki de bahçeli yapmış olacak.
Bakalım neler yaşanacak. o kadar yazdık bahçeli'de bi numara yoksa göt oldum demektir.***
Af çıkması için mahkumlara açık çağrı yapmış resmen, battaniye yakarlarsa, ranzayı kırarlarsa, iki gardiyanı esir alırlarsa belki af gelir diyor. Bu ne demek ya. Bu ne iğrençlik. Oy kazanmak için yaptığı vizyonsuzluğa bak ya.
af söylemlerine kesinlikle katılmıyorum. derdi ne anlamadım acaba kurtarmaya çalıştığı birileri mi var. adam suç işleyip ceza alıyor mahkum oluyor. adına da kader mahkumu deniyor af söylemleri yapılıyor. ne geldiyse başımıza bu affedilerek kurtulanların yüzünden geldi zaten. suç işleyen cezasını çeksin diyorum başka da bir şey demiyorum.
öyle ramazan bayramına degil kurban bayramına yönelik. sen kemiksiz akpye 301i sagla, üstüne rteyi de başkan yap kimi istiyorsan çıkar.
yok yapamazsan içeri girecek olan sen olacaksın.
kabul mü ?
her sene her sene aynı terane tam seçim vakti geliyor şu olsun bu olsun yahu sen görevni yerine getir rte de baksın işlem tamam mı degil mi diye ondan sonra dilekte bulun.
Alaattin Çakıcı RTE yi sevmez
Alaattin Çakıcı ile devlet bahçeli çok sıkıdır
devlet bahçeli ise şuan RTE ile çok sıkı
büyük resim laga lugası yapmayacağım sadece biraz şimşekleri çakın.
Zekası kıt.
Muhtemelen tuvaletini falan unutuyordur bu.
Siyaseti de azrail gelene kadar bırakmayacak. Nerdesiniz milliyetçiler. Ne konuştuğunu bilmeyen bu adama muhtaç mısınız?
koltuk sevdasiyla ideallerini bir cirpida yirtip atan kisimsi.
zerre itibari kalmamistir bunlardan sonra.
stepne olarak ustune duseni yapsin bundan gayri. meral akşenerli iyi parti'nin golgesinde kalacak bir mhp'nin bas sorumlusu olarak anilacak tarih boyunca.